gnupung är roligt palindrom

Nu ni!! Pratade med faderskapet i telefon nyss och imorgon får han åka hem från lasarettet. Han var extremt glad över det själv för han är trött på att vara där. Jag är också glad för då har vi inga hundar här längre och då kan jag fara iväg och göra sånt jag vill...såsom bowla. Jag och bröderna ville göra det i helgen. Vråla om nu vill hänka kära läsare för nu får hänka om ni vill. Jag vill discobowla och snöra bollen åt fanders..och då skratta. Nu över till något hela annat. Igår skar jag en röd pepparfrukt och idag har jag fan ont i fingrarna. Är jag så mesigt europeisk? Jag hatar stark mat särskilt när den ska till att göra ont å jävlas. Fingrarna är kokheta och sånt. Tänk då att stoppa det på tungan?!? Nä hellre döden.
Andra livsviktiga nyheter är att jag snart klarat phantom hourglass och det vill jag fan inte. Jag drar ut på det som fan och ger mig inte in i sista palatset förrän jag har en gyllene båt tamejsatan och alla gems och alla hjärtan. Hell yeah! Det finns dessutom säkert nån ö här och där jag missat. Så varför sitter jag då här och töntar när jag borde spela? Lots to do. Härå!

Kommentarer
Postat av: znooks

Jag har aldrig bowlat. Dör man?

2007-11-15 @ 15:42:42
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: Emman

znooks: Nä det är fan roligt. Jag brukar få en massa dåliga poäng men man dricker ju öl så det går över. Vill du vara med å bowla?

2007-11-15 @ 17:56:02
Postat av: znooks

Vilken dag? Jag ska jobba imorrn eftermiddag och kanske på kvällen också. Om det är på lördag så vill jag jetegärna. Om ni inte skrattar åt mig. Så mycket.

2007-11-15 @ 19:33:48
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: Emman

Ida: Jag vet inte riktigt än vilken dag det blir. Joel jobbar natt så jag kan inte surra med honom förrän imorgon men jag kan försöka styra det mot en lördag om du vill. Jag lovar inte att skratta, men det är ju bra för då får du garva åt mig också. Jag måste ha det jättelätta, rosa och nästan fluffiga klotet när jag spelar.

2007-11-15 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0