lite till

Pappa ringde. Han får inte komma hem idag som det var tänkt för det hade trixat till sig för honom. Inget allvarligt, men ändock. Vi var som sugna på att fara och bowla och se något annat än dessa lägenhetsväggar eftersom vi skulle bli av med hundarna men nu skjuts det upp. Det är bara tills på söndag så det är lugnt. Vi löste det så här. Joel och mamma kommer in till oss i helgen också precis som förra. Då kan ju morsan vara hundvakt då vi drar dit vi vill. Men medan vi städade undan jag och lillebror kom vi på att vi inte var sugna att dra någonstans i kväll ändå. Kanske imorgon. Jag ville ju basta till exampel och det ska jag tamejsatan göra också. Jag fattar inte varför jag är så pigg egentligen. Så jävla skumt. Först då jag får sova hur mycket jag vill så är jag trött och när jag sedan sover väldigt lite en natt så är jag skitpigg. Svaret är oundvikligt; jag ska sova lite varje natt. Häpp häpp! Det är lätt att ordna. Jag hade så jävla mycket att surra om inatt så jag tror jag somnade pratandes. Det är en bragd. Nu pljngar det snart på dörren här så nu ska jag fira helg men en ööööööl.
Ja....jag höll på att glömma.....Dra åt satan FRA. Ni är dum i huvudet nå jävulskt.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Här har du dina favoriter!

http://www.fra.se/index.shtml

2007-11-16 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0