morfin

Nu känns det skönt i själen. Jag har skrattat med mamma som just pratat med pappa. Han undrade när ungarna skulle komma och hälsa på. I helgen är vi definitivt där. Hey allihopa: det är farsdag på söndag!!!!!Se till att fira eventuell pappa ordentligt. Oftast brukar det räcka med en varm kram och en "du är världens bästa pappa". En sån ska då min pappa få...eller två. Mamma berättade hur ensamt det är i lägenheten just nu utan både pappa och hundar. Dessutom jobbar brorsan eftermiddag så de kommunicerar via lappar. Ikväll skulle hon ta ett glas vin och se lite tv. Dessutom skulle hon äta ett äpple. Jag fick mormor vibbar och började asgarva. Lilltanten.
Ja....jag mår toppen. Det känns som FAN mycket bättre nu.
Love you all.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Hur går det med allt?

2007-11-08 @ 21:09:58
Postat av: Emman

Mr_Yim: Hej babe! Det går bra med allt. Jag är en naturbegåvning som heter duga. Basta? Imorgon? Ringa Lars också? Jaaa!! Mina idéer är tamejsatan bäst.

2007-11-08 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0