sugen

Fy fan vad jag blir peppad. Ser en show på TV. Iochförsig är det med Robert Welles och han dummar sig och håller på med en massa rock´n roll som inte jag gillar. Jag gillar de klassiska bitarna mer. Sen det bästa av allt; dansarnas kläder. De hade på sig kostymer tjejerna och jag blev sååååå peppad. Varför har inte jag en sån? En klassisk jävel som sitter som en smäck. Vill ha. Jag har blivit bjuden på fest på lördag där vi gäster ska vara uppklädda...fin klädda och tankarna spann igång. Jag äger inte ens en sådär ordentligt snygg klänning. Köpte en röd iochförsig till ett bröllop i somras, men den hade jag aldrig på mig. Fick inga känslor för den.
Det kan ha att göra med att jag sparar ut håret och dessutom har lyckats fixa en frisyr idag som ser kvinnlig ut. Nästan som en svinrygg typ. Jag vet inte. Varför tycker jag det är märkligt när jag känner mig som kvinna? Jag är ju för i satan en kvinna från topp till tå. Jo...jag vet. Men jag tänker inte skriva svaret. Jag är en av de bästa på att analysera mig själv. Klockrent. Fast ibland vägrar jag. Ovisshet är också charmant.
Jag har haft en bra helg. Jag fick en lektion i romantik. Nåsånär i varje fall. Det blev lite svårt med lillebror och hans polare som lirade guitar hero i rummet bredvid. Maten var dock god och kommer att gå till historien. Sen en helt jävla underbar promenad..men jag tror det var dagen efter. Jag är i alla fall nöjd och glad.
Imorgon blir det ännu en toppendag. Jag har förväntningar på den. Vi ska nämligen på personalmöte med nya chefen. Han hade tydligen redan gett sig på vårt styrkort och lönesamtal. Jag blev chockad. Han verkar veta att han har ordentligt med arbete framför sig eftersom vår grupp alltid blivit eftersatt. Med lite tur kanske vi får igång det här maskineriet igen. Efter det blir det go´fika med En Annan Spelgrupp.
Ja....just nu känns allt bra. Jag är nöjd och ska snart börja beta igenom Cullbergs krishantering för att känna mig intellektuelloch läka lite fysiskt och psykiskt.
Åhh.."intellektuellt självförsvar"....låter det inte som balsam för själen?
Intressant brittisk dokumentär på femman nu förövrigt. Ser ut som sexhjälp vid första anblick. Vi får se.
Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0