soptippen

Tjavars. Nu har ingen av de två som bor på den här adressen varit hemma på några dagar och det märks kan jag lova. Det både ser ut och luktar som en jävla soptipp. Sänggaveln jag dragit hem har vi inte hunnit kapa till än så idag lämpades det bara av en massa verktyg för framtida kapning framöver och tja...det blir inte mer städat av det i alla fall. Men på något perverst sätt ser jag fram emot att rya runt här nu mol allena och städa rejält från grunden. Naken med råhög musik på stereon. Bättre kan man inte ha det. Sen när det är färdigt och jag är less så ska jag bada och bli ren. Jag måste bara vänta tills lillebror far på jobbet så jag kan låsa in mig. Annars blir det obra.
Så ser mina måndagsplaner ut. Helt ok enligt mig. Sen har jag hunnit planera nästa helg också tvärt för då blir det röj. En människa jag känner fyller nämligen 30. Sweet. Hoppas jag får god tårta.

Kommentarer
Postat av: znooks

Städar du naken? Sjuka jävel! Det går dåligt med mitt spikande i väggarna. Det går dåligt med stereon också. Men annars är allt bäst här! Bäst! Kom och drick kaffe!

2008-02-04 @ 21:02:11
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: bio

man städar inte naken...bara spelar gitarr :P

2008-02-04 @ 23:07:14
Postat av: Van

Hello Emma, I'm not totally sure, but after trying to read some of your posts, and well after made a search upon your last name -looking for Joel Ohgren-, am I right or wrong, but.. You're Joel, from Nordmaling / Umeå area, sister? this may be weird, but I've been looking for any form of contact with Joel again. We were friends through the internet long ago.. and since he moved to the USA we lost contact.. he was a very good friend and I would love to hear from him again.. If I'm talking about the same persons.. tell him I'm listening to Katatonia right now, and every time I hear them I can't help to try to look for him again on the net. Hope everything is going ok with you all.. and if I'm wrong with the people I'm looking for, Sorry !..
but my best wishes goes the same :)

anyway.... tack så mycket for whatever you can do --in case you can put me in contact again with Joelo--

--- nice minimalistic blog ---

Van

2008-02-06 @ 08:24:12
URL: http://www.mediakirsch.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0