interplano i marinblå plast

Jag kan nästan konkurrera med Idan om bäst rubriker på inläggen och det kanske är det jag gör. Hur som helst är jag tillbaka i telefonvärlden nu och med samma gamla nummer som jag haft sen...tja...forever. Så ni som försökt ringa och jag inte svarat och ni därför lagt mig på "att döda-listan" får ta fram suddet (vems mormor mer än min kallade det för kartschuck?) Det är nämligen inte mitt fel att den försvann....bara lite. Nu sitter jag med en lånad mobil och känner mig gammal och bakåtsträvande och tycker att det var bättre förr men en mobil som jag förstod mig på. Det tog två timmar och hjälp av en expert (förra ägaren) innan jag fick av knappljuden. Hur mycket jag ogillar knappljud ska jag inte gå in på. Idag när jag jobbade och fick lön var jag på stan i flera timmar och ryade runt. Resultatet blev röda jeans som sitter som ett ormskinn. Lite örhängen eftersom de har en förmåga att försvinna för jämnan och trilla bort och lite tjaffs....typ två plommon. Helt ok arbetsdag med andra ord. Imorgon blir det också helt ok för då är det möte och vi ska surra om styrkort för såna är viktiga och bra.
Nä fan.....ja..som sagt.....ring mig nu för nu går det. Satan vad det går.

Kommentarer
Postat av: znooks

Röda jeans? Fanvamodirue! Om du sätter dig i min nya soffa kommer du försvinna. Det måste vi testa någon gång.

2008-01-15 @ 22:31:51
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: Emman

Men ja fan!!

2008-01-16 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0