lilla Adam

Fick just ett elefonsamtal av min kusins ena son Adam. Han är typ åtta och tycker att jag är tuff...ööh..vad är jag tremänning? Vi träffades ju på julafton och rockade singstar i några timmar. Han visste inte att vi var släkt då, men nu har jag ju hans mobbenummer (ja han är 8 och äger en mobil) så jag har lovat att ringa när jag är i Nördis nån gång. Övriga bravader i helgen var en liten fest på fredagen som var rolig. Men det var många som den inte var rolig för och det gräts både här och där av olika anledningar. Den här gången gick det dock bättre för mig och mina planer gick i lås. Jag var INTE bakis idag och tog en skönt (men jävligt blöt) promenad mitt på dagen. KÄndes najs som satan. Min mobil fick inte hänka med ut överhuvudtaget igår och det var ett smart beslut. JA! Ute på krogen hittade jag en gammal arbetskamrat och vi surrade en massa. Dels ska han hoppa in i En Annan Spelgrupp för han är numera arbetskamrat med vår SL. Nu kommer de konstigaste nyheterna. Han sa att hans första intryck av mig var att jag var en otrevlig person. Jag baxnade. Det är första gången jag hört det. Han hann inte berätta mer för det var dags att fara hem, men jag kan ju intervjua mer senare om han spelar midvinterrollspel med oss.....kommer inte ihåg vad det hette. Åhh...då ska jag tappa SL oskulden också..lite halvt som halvt i alla fall. Jag är nervös men eggad. Jag kanske är skitbra och kanske dålig, men jag tror inte de lynchar mig för det. På tisdag ska vi träffas och plotta jag och SL. Sweeeet! Jahapp...vad sk ajag nu göra resterande lördagsaftonen? Jag har gjort ett tappert försök att se film men jag somnar ju bara hela tiden. Så nu är kvällen relativt ung och jag är pigg som en kulting. Såååatteeeehhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0