I still do

Jag har ont i nacken. Jag tror jag dansade fuldans lite väl energiskt på bodegan i helgen. Sedan skulle två killar bråka men en skock med tjejer höll isär dem och skulle ha dem till att låta bli. Jag tyckte det var fullständigt absurt. Klart som fan att de sak slåss så jag stod bredvid ena pojken och hoppade jämfota medan jag försökte övertala honom att slåss..." asså ba litegran då?"..men då flinade han bara åt mig och då kände jag att loppet var kört. Jag skulle inte få någon kvällsunderhållning alls. Jag har förutom det varit huslig och knåpat ihop julgodisar. Jag tror att de är goda som satan, men jag vill inte äta dem för En Annan Spelgrupp för de menade att jag skulle äta mat först. Tråkslag. Så nu glömde jag bort dem helt. Det har nu gått sju hela spelträffar och vi har inte kommit oss bort från N.Y än. Enligt vissa som spelat tidigare skulle det kunna klassas som världrekord, men vi spelar ju som vi vill och har inte bråttom någonstans. Till exempel kan min karaktär pojken sitta med prästkakraktären och samtala om liv och leverne tämligen långa stunder.
Nu funderar jag på att få till någon sorts myskänsla och krypa in under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0