Ja å bena

Det gör ont på mig. Innan semesterna började det göra lite ont i mina benhinnor efter träningen. I början av denna vecka gick det inte att förneka längre. Jag har fan skitont. Började fråga runt lite och läsa på själv. Några tokskallar tycker att man ska träna bort det. Det tror inte jag på direkt, men slutar jag röra på mig får jag krupp. Bokade om några pass till träning med mindre impakt. Tyvärr råkar jag vara kär i just skutta och hoppa passen. Men någon liten pilates för att sträcka ut min inte så lilla kropp kan ju aldrig skada. Nog om detta.
Imorgon körs det igång igen. Tillbaka till jobbet med buller och bång. Jag älskar höst och sådant så det ska inte vara några problem. Har redan börjat införskaffa varma, mysiga kläder. Benvärmare, torgvantar och en hel stickad klänning. Denna höst och vår går i mysandets tecken...precis som sommaren gjort....öh..gör fortfarnade. Det är väl inte höst än va?
Provsmakade några svenska äpplen för ett tag sedan för jag har fått dille på att jag vill ha ett äppelträd. Någon får ställa upp med gräsplätt där jag kan så..eller skotta ner eller vad man nu gör med äppelträdsbäbisar. Två var sura som fan och fick min spottsten att göra saltomortaler, men en som hette sötnos eller julsöt? Sötröd? ...jaha...måste göra om läxan för jag har glömt bort. Inte lätt att vara senil. Kände en dragelse till skogen idag också och tyckte att I20 skogen fick duga. Den var fan underbar som underlägg till mina jävla värdelösa ben. Mjuk bark å sådant. Så borde det vara på alla vägar eller så.
Jag är peppad på vardag i alla fall. Bring it on bara. Jag har det ändå så jävla oförskämt bra nuförtiiiin. Det enda jag ska införskaffa är en pläd..eller så väntar jag med en sådan och önskar mig en istället för jag tänkte att det borde vara dags för mig att fylla 30 snart. Om några månader så där. Hejja jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0