Full metal jackass

Grymt peppad. Ska dra och träna. Bodycombat here i come. Det ska fan inte gå att röra sig imorgon. Det är min plan. Sitter nu här och peppar med musik som ENDAST jag kan gilla och finna nöje i men det skiter jag högaktningsfullt i (som vanligt).
Jag har en sjujävla massa överskottsenergi att göra av med som inte får utlopp någon annanstans. I helgen jobbade jag som faen och sedan lite till. Jag satt mest och muttrade och tjurade men det blir många pengar till mig sedan. Så när jag sedan var ledig på måndag och tisdag kändes det ju som helg för mig. Så jag firar med att baka en jävla massa bröd och dricka vin. Mitt i veckan. Kändes lite halvskumt att vara salongs bara framför datorn, men gött. Alkoholistgenen i mig jublade och tyckte att jag gjorde ett bra jobb. Dessutom blev det underbart bröd. Jag kan sällan göra något halvhjärtat så det blev tre olika sorters bröd och jag var på god väg att påbörja en sats snoddas även men det blev för sent och jag fick besök och därmed hjälp att käka upp allt. Way to go Jesus!!!! (oj..internet skämt för alla som haft Godchannel). Kanske den mest sjuka kanalen i världen. Hade den kanalen gratis för många år sedan. Då var den en kvinna i blommig Lotta Engberg klänning och satt och läste ur bibeln. Sedan var det klipp till en skock ungar som satt i saccosäckar och utbrast ett unisont "WAY TO GO JESUS" eller " GOD IS AWESOME".  Sedan fortsatte kvinnan att läsa igen. Såatteeehhh....det var det. Var var jag? Fika? Jobba? Jag vill ha tillbaka min bil nu. Efter 30 år här uppe har jag än inte lärt mig hur jävla underbart det är med långkallingar när det är mer än 10 minusgrader ute. Cykelturen hem från jobbet imorse var allt annat än njutbar. Den var fucking awful. PÅ tal om jobb. På måndag blir det ändringar som fan. Vi ska börja hänga på ett nytt spännande ställe och jag har ingen aning om vad som förväntas av mig som assistent. Men jag är peppad i alla fall. heheh...det kommer att bli brraaaaaaahh!
Har jag mer att redovisa? Jag ids inte mer i alla fall. På fredag ska jag ut med chickesen. Znooks har lovat klackeskor och det ser jag fram emot. YAY!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm bröödh! Joel hungrig. Hälsa fisida

2009-01-15 @ 23:21:09
Postat av: Emman

Yo-L: Ja...det blev massa bröd som jag dessutom gett bort några bitar av. Hejja jag. Men..alltså....baka för fan. =)

2009-01-16 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0