Men vad i satan

Nu ska vi prata mode på allvar. Jag är förbannad som fan. Ska försöka hitta en jacka som pallar vinter temperatur men sådan finns inte om man är tjej. Vad fan ÄR det för äckligt mode som regerar?!?!?!?! Jag vill INTE ha dumma knappar utan en vanlig hederlig dragkedja. Provar jag storlek 44 är det för tajt I ARMEN. Har mina armar gått och blivit feta nu eller är det bara spinkiga tjejer som får ha jackor?!?! Dessutom är alla jackor antingen svarta eller röda. Det finns även grå men det är fan också allt. Inga andra färger får vara med för att...ja då blir det fel mode. Dessutom är skiten inte varma. Det är tunna äckliga jackor som tjejer ska ha. Jag gjorde givetvis det enda rätta och travade över till herrsidan. De får minsann ha både varma och stora jackor. Det absolut värsta som finns är vinterjackor som blottar njurarna. De ska man väl inte gå och frysa om?! Fan. Tjejmode är så jävla idiotiskt att jag brinner av. Hur dumma är vi?!
Jag ska även prata om fenomenet blankablöt jackor. Det är ett mode nu som alla affärer verkar tycka är förträffligt. En tjej tyckte absolut att jag skulle prova en sån jävel än fast jag uttryckligen hävdat att det ser ut som skit. En blötfis. Det finns en affär som har dyrare märkeskläder här i stan och jag och killen hittade en mycket ful blankblöt jacka där som kostade 4000 kronor. Folk betalar alltså för att ha en blöt dunjacka på sig. Mouuahahah. Sicka jävla nötter. Det ser inte bra ut. Köp inte en sån då brinner jag av. Det enda folkslaget som får ha på sig blankablötjackor är fjortisar (oavsett kön) för de har ändå ingen aning om vad som ser bra ut. De ska vara crazy och blanda tyll med plysch och toppa av med blankblöt jacka (som blottar njurarna). Om man ser en sån individ borde det vara fullständigt lagligt att gå fram och pilla på den blottade njuren med en pinne. Det tänker då i varje fall jag göra.
Jag har även en positiv sak att berätta som har med mode att göra. Jag köpte fluffiga skor idag...eller de är fluffiga inuti. Sådana skor ska alla ha och lite till.
Jag har även köpt en ny plastguitarr som star power funkar på. Gyron är inte paj och jag kan därför klara av de rivigare bitarna på expert utan att mippla på startknappen. Den gamla gitarren startade även starpower utan att jag ens ville det...när mag mist behövde det. Den var av ondo helt sonika. Såja. Nu blir det lax.

Kommentarer
Postat av: Sofia Huuki

Jag köpte precis en vinterjacka, på herravdelningen! Håller med, alla tjejjackor ser fördjävliga ut.

2009-10-10 @ 20:58:13
Postat av: Christer

Måste få komma och testa den nya gitarren någon gång.

2009-10-11 @ 12:20:18
URL: http://www.umbrood.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0