Inte somna

När jag kommer hem efter avklarat nattjobbpass är det lätt att mysa ner sig bredvid sov-varm pojkvän i sängen, men nackdelarna övervinner fördelarna ibland. När jag somnar om (som en klubbad säl) blir hela dagen fucked upp för jag vaknar aldrig till riktigt igen. Så nu befinner jag mig här och tjursitter vid datorn istället. Det går lättare nu eftersom det inte är becksvart ute. Rätt så najs faktiskt. Snart sommar och allt.
I alla fall bor vi här nu. Den mest seglivade flytt börjar närma sig sitt slut. Saker börjar vara i närheten av sin plats. Det är lite jox kvar bara. Datarummet ska målas om. Ny kran i köket och koppla elsaker, men det är detaljer bara. Nu väntar jag bara på att någon ska komma och köpa min gamla lägenhet. Jag har haft maximal otur med spekulanter minsann. En gång skulle vi precis skriva på kontrakt så får hon besked om cancer. En annan ville absolut pruta 50 000. Jag vägrade givetvis. Gör 50 000 kan jag vänta extremt länge på en "riktig" köpare. Nu slipper jag i alla fall dit för att vattna blommor och hämta post. Sweetness. För nu bor jag här uppe på kullen och kikar ut över mina domäner....eller något ditåt.
Igår satt jag och väntade och väntade för inte mindre än två nära vänner (eller..en av dom är ju systern jag aldrig fick så vi är lite närmare än vänner) skulle få barn. Men jag har inte hört ett knyst. Båda bäbisarna verkar ha det för bra i magarna och vägra komma ut. En av bäbisarna kommer att jollra på franska så att tant Emma inte fattar något, men det är i ett senare skede än det nuvarande. Den andra bäbisen är min släkt och kommer därför att bli bortskämd av mig så djävulusiskt. Det är så man får göra som...tjöööh...vad i fan blir jag...tant bara? Min kusins bäbis blir min....nä det finns nog inget ord. Jävla skit. Jag får komma på ett själv. Plastmoster? Plastmonster?
Nu är det hög tid för koffein i mitt blodsystem. Gör nu onsdagen till en mäktig dag. Det ska jag. Härå!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Här har du smärta! 8)



http://fredrik-d.blogspot.com/2010/02/smarta.html

2010-02-23 @ 10:46:38
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Jens Öhgren

Plastmoster tror jag passa ypperligt. jag blir plastfarbror. Hur äckligt låter inte det? "plastfarbror" är vad man som sexuellt liberal mamma ger sin fula dotter.

2010-02-24 @ 10:18:32
URL: http://skissbox.blogspot.com/
Postat av: Emman

Lillebror: True that!hahah. Du och Big John. Du får vara little John då. Så måste det bli.

2010-02-24 @ 13:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0