blogg skrivs bäst till Mr Townsend

Han nynnar mjukt deep peace i mina öron och jag är kreativ som en blådåre. Först mörade jag alla tomtar här hemma. Jag packade varsamt in dem i bubbelplast (som jag faktiskt INTE smällt) och sen ner i låda. Förrådets nyckel är på jobbet idag så därför får slutgiltiga undanstoppningen vänta en smula. Skurade sedan ett badkar. Nu är det rent som fan. Kände mig hälvfärdig här och dessutom sprickfärdig. Jag har en jävla hälspricka. Hör och häpna. Det är inte ens skönt. Mamma brukar limma sina med superlim och jag ska fan testa samma sak om inte den här ravinen sluter sig. Drog sen iväg till stället jag kallade hem förut för att hämta lite stuff. Mest salvor av alla de olika slag. Man ska ha en under ögat, en på superdupermegatorra ställen. Sådana har jag mängder av. Mest är det mina vacka spiror som knastrar av torrhet. De slurpar i sig olja de jävlarna. Jag röjde även runt där på plejset. Så mycker prylar som ska överallt. storebror tar tillbaka sin säng, morsan tar tillbaka tyger och sådant. Lillebror ska ta tillbaka hantlar. Jag hittade även en barnens bibel som är hans. Lilla söta bästa lillebror. Han vill nog läsa den från pärm till pärm för GOD IS AWESOMEEEEEEEE!!! Detta är ett internt skämt som jag kör med mig själv ibland och fnissar i mjugg (eller kan man bara le i mjugg?). För många år sedan hade jag god chanel på tv. Den bjöds på lite gratis ett tag och var....sinnessjuk. Det var glättiga unga människor i lotta engberg kläningar ( ja kvinnorna i alla fall) som berättade shit ur bibeln. Sedan var det klipp till en skock ungar i färggranna sackosäckar som unisont utbrast "WAY TO GO JESUUUUUUUUS" eller "GOD IS AWESOOMEEEE" eller när tanten sade att Judas var en liten liibatting tyckte kidsen att "THAT`S BAAAAAAAAAAAD". Till detta mässande gav de samtidigt tummen upp eller tummen ner. Ja...jag sa ju att det var galet. Sedan ner till mitt förråd där jag konstaterade att hela jävla legolådan tippat och spillt ut sitt inehåll. Suck. Tog lite tid att plocka upp. Det fanns dock inte så mycket att kasta där alls. Skönt. Allt ska ju mycket snart flyttas för jag ska..ja..haha...flytta. Såatteh!! för tjugofemte gången i mitt liv. Nu ska jag peppa tills det är dags att fara på träning. Dansa, dansa, dansa. =) Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0