No more påsk

Jamen sisådär! Då var den över. Påsken 2011 kommer att gå till historieböckerna som en av de bästa på mycket länge. Den kickar stjärten av de föregående även om de också varit roliga men den här hade en ingridiens som gjorde den bästast. Sen var det gudomligt väder. Jag blir kvasireligiös. Sol och superdupervarmt hela påskhelgen och natten till idag kom det regn. Fast nu är det förstås sol igen. Jag har tvättat min cykel. Grymt viktigt det där. Jag har dammat av förra sommarens kläder som vilat i förrådet. Kläder som jag nu kommer i igen. Jävla gött att jag inte snörde utan sparade istället. Jag är inte färdig med viktnedgång än dock. Lite mer "sparat" som gärna kan få försvinna bara för att det är lättare och roligare att leva då. Jag vill ha energi som fan. En tränad kropp underlättar rejält. Sen vägrar jag givetvis bli en smalis. Det är knappast något ideal i mina ögon. Alltså...ni vet vad jag menar om ni tänker efter.
Men...påsken alltså...vi firade hemma i byn med mamma. Lillebror firades också eftersom han skulle fylla år där i krokarna. Asgod mat och häng. På långfredagen for vi en sväng till stugan. Åherrejävlarns!!! Jag ville inte därifrån. Varmt och mysigt. Hunden ryade runt och gjorde glädjerusningar lite nu och då precis som jag. Men sen blev det brådis hem till jobbpasset. Jag har aldrig varit så oförberedd inför ett jobbpass. Jag gick mest på rutin bara. Haha.
Söndagen ööhh...påskdagen...heter den...så blev det chill i kvardat och kubik toppat med träning. Idag har jag ännu träningsvärk i armvecken. Kan inte riktigt räta ut armarna tamejfan.
Jag har tyvärr glömt min kamera hos lillebror så det blir ingen bild.

Mer blogg får ni inte nu.

Kommentarer
Postat av: fredrik

no more påsk, no amfetamin.



Ägga. We love påsk. Eller om det var... post?

2011-05-08 @ 10:25:42
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0