Långhelg

Jag är ledig i fyra dagar i helgen. Hur länge är DU ledig?
Jag börjar firande med att färga håret mörkt igen. Innan dess var det som lite halvdassigt död råtta färg på barret. Jag inbillar mig att jag blir fin nu.
Jag petar även med kort från fest i helgen. Det drällde in massa folk. Jävlar var roligt det var. Det som är synd är att jag inte hann med bara. Jag ville prata med alla. Jag fick hålla i bäbis i alla fall. Han var bäst!
Så här såg det ut typ
och typ så här även så här

själv valde jag att se ut så här: Subb och stubb i sepia bara för att det blir finast så. Det var en awesome fest. Jag blir alltid lika överväldigad över hur jävla underbara vänner jag har. Ni rockar!!!!!

Dagen efter hade jag ont i skallen lite på morgonen, men det försvann rätt snabbt. Vi lirade dead space 2 och åt chips. Jag fick brädspelet kill doctor Lycy! Ett sorts omvänt cluedo. Det är inte invigt än.
Det gick förresten åt FYRA påsar snacks på festen. Folk kanske hade skippat middagen? Vi böjd på bål och folk vart fuller.
Nu måste jag skölja ur färg. Såatteeeeeehhh...nu vet ni. Ha en bra helg kamrater!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Jag har varit ledig sen i Augusti. :D Jag VINNER.

2011-02-18 @ 16:15:33
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0