Det var då det jävligaste

Vi inleder inlägget med en bild.

Den är suddig med det beror på att jag skakar så infernaliskt. Vilken rush. Det där är en visdomstand som trilskats med mig. De har försökt få med den på röntgen men inte lyckats. Idag skulle jag dit för ännu ett försök och då kommer det in en man med specialglasögon (sådana med lampa i) och säger "jamen det är inga problem. Vi tar den nu". Asgött för jag hann jävlar inte gruva mig det minsta. Att dra tänder brukar inte var det roligaste man gör och även den här satt lite extra. När de väl fick ut den såg vi varför. Den har ju för fan en krok. God damn it. Jag har sjuka mängder bedövning i ansiktet som känns helskumt. De flesta kan känna igen sig I pressume. Dessutom blev kroppen hög på adrenalin och nu skakar jag. Ashäftigt. Som sagt....lite svårt att fota och säkert blir jättemånga äcklade av min tand men jag bryr mig inte. Det finns så intåhelvette många andra bloggar som handlar om andras ointressanta skit och nu bidrar jag med mig. Nu måste jag försöka lugna ner mig lite här för jag ska jobba sen och vara representativ och proffessionell...eller så messar jag och varnar att jag är ovanlig idag. Det går ju alltid. Nu återstår bara ett problem...vad i fan ska jag äta?

Kommentarer
Postat av: Feline

Jag skriver med tantens användare. Orka byta...



Jag är inte avundsjuk på dig. Du kommer att ha ett hål rakt in i hjärnan i en månad nu. Och smärtan. Att föda barn är inte nästan i närheten!



Krya dig.



8)

2011-01-05 @ 13:47:55
URL: http://alizarineclaws.blogspot.com/
Postat av: Emman

Du har så rätt. Det hade dessutom hunnit bli infektion där igen så det känns lite extra. Det går dock mycket bättre nu men det är för att jag äter tabletter. Tralalaaaahh!

2011-01-07 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0