HejjE!!

Toppendag. Toppenliv. Toppenmåndag.

Det känns bara toppen. Jag roar mig med att äntligen skaffa ett bra abonnemang till telefonen. Det jag haft var schwindyrt om man skulle surfa och en smarttelefon är inte lika bra om man inte får leka med den. Att ha en telefon till att ringa med är ju sååååååå 2000. hahah..för ett tag sedan hade jag alltså problem att hitta knappsatsen på min telefon. På allvar. Då är det svårt att slå ett nummer. Men de är ju inte till för att ringa med. Man ska leka med dom.
Annars är det en måndag idag och halva Sverige är lediga eftersom det är klämdag. Men jag rockar på. Både idag och imorgon. Jag pysslar inte med röda dagar utan kör istället måndag hela veckan. Passar mig ypperligt då jag egentligen aldrig jobbat på något annat sätt.

Helgen var helt makalöst rolig. Jag testade vattengympa och anammade kärringen i mig. Det var dyngjobbig träningsform och jag planerar att fortsätta med den. Sen häng med polare i två dagar. Idag ska man elda och vi ska väl traska dit även om hela staden mest troligt är på samma ställe.
Solen har behagat dyka upp här i krokarna och igår satt jag barbent ute på balkongen och drack mitt kaffe. JOY!

Egentligen var det inget mer jag ville ha skrivet mer än att jag hoppas alla mår bra. Njut av er eventuella ledighet och ta en kopp kaffe eller te. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0