ilska

Sittning igår. Den var ok, men jag hatar och avskyr alla ungar. Det första som händer medan vi bara är inne på förrätten är att de (självklart) ska ställa sig upp och sjunga någon störd jävla sång. Resultatet är att de råkar tippa bordet mot mig och minbrukare så vi dränks i öl och rödvin. idioterna reagerar inte ens. De uppvisade inte en enda tillstymelse till att kanske be om ursäkt eller hjälpa till att stoppa flödet eller hämta papper. VAD FAN SOM HELST!!! Jag blev så irriterad att jag bet mig så hårt i tungen för att inte skrika att jag fick ett sår. Med smak av blod traskade jag iväg till toaletterna för att gör att fåfängt försök att torka upp med papper. Det kändes om att jag pissat ner mig. Det plaskade i rumpan. Som tur var hade vi båda svarta kläder så varken rödvin eller vätska syndes. Då hade jag börjat slåss. Stolen jag sattpå blev dyngsur så jag bytte och lät den öl-blöta stå bredvid.
Då ska nått annat mongo-gäng ut och kuta runt lokalen för det är deras jävla "upppdrag" . När de kommer fram till oss står det en neddränkt stol där. Hur reagerar asen? "Det står ju en stol här. Ta bort den!" Jag hade lust att köra ner stolsatan i halsen på fanskapet. Vilken jävla apa.

Jag hatar människor. De är får och ska slaktas långsamt med en rostig sked.

En sak som är positiv...och det är rejält..är att jag klarade av ett jobbmoment igår och jag inte klarat av på ett år. Jag blev glad och stolt och lättad. Men ilskan var överjävla uppfriskande. Jag älskar när den kommer. Idag pratar vi om just ilska.

Kommentarer
Postat av: Lars

Urgh. Jag hoppas verkligen jag slipper allt studentikost dravel när jag flyttar tillbaka. Men det är nog för mycket begärt. Ska ju trots allt bli teknolog. Sittningar har jag dock tänkt hålla mig _jävligt_ långt ifrån.

2007-04-22 @ 13:01:28
URL: http://harhund.nu
Postat av: Mats"Möken"

Studenter...

2007-04-22 @ 14:10:34
URL: http://www.houseofmetal.se
Postat av: Emman

Lars: Ja...jag kommer också att bojkotta i längsta möjligt mån när jag börjar plugga. Sittningar är djävulens påfund. Som teknolog kommer väl du att ha sån där overall också va? Då kommer jag att skjuta slangbella på dina märken från långt håll. Yepp.

2007-04-22 @ 16:24:18
Postat av: Emman

Mats: Ja. Jag ska bli hitman och du ska anställa mig och sen ska jag ta kål på de jobbigaste. Det hade lätt rykt med femton stycken igår så då hade vi blivit rika..eller jag...eller hur det nu funkar. Känns som jag är fel ute.

2007-04-22 @ 16:26:39
Postat av: Lars

Emma: Jag lovar att inte skaffa overall. Istället för att du skjuter efter mig med slangbella kan vi väl ha lite alternativ till studentnöjena. Som till exempel brädspelkvällar hemma hos mig.

2007-04-22 @ 17:02:49
URL: http://harhund.nu
Postat av: Emman

Lars: Ja! Du hade bäst förslag! Du vann!

2007-04-22 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0