Volbeat

My love. Jag lyssnar ihjäl mig. Herrejävlar.
Anyway. Hade några saker att ordna med idag. Dels min fucking mobil som börjar göra slut med mig. Dels agria för jag har ingen vovve som jag ska försäkra längre och dels skaffa nya linser och sheit.
Ringde agria först så det är avklarat och hoppade sedan bort på stan.
Sedan var det dags för mobilen. Snubben i affären som såg ut som en stockholmare men inte var det plockade isär min mobbe och utbrast "oj oj oj!!". Eftersom jag inte kunde se vad han ojojoj:ade åt fick han peka. Där satt en liten röd lapp. Det var en fuktindikator. Den skulle vara vit om det var ok, rosa om det var en aning fukt och knallröd om det varit jävligt blött. Gissa vilken färg den var? Oh well. Han skällde på mig med sina ögon. Jag ville ha en ny mobil så jag kollade ut en och så började han knappa på datorn. Då visade det sig att jag hade en försäkrning mot just fukt. Man känner väl sig själv. Jag är en fuktig jävel och dessutom ett klantaschle så jag hade tydligen skaffat ett sånt. Jag har bäst koll i hela jävla världen. Detta innebar att jag skulle få en ny mobbe för endast 500 istället för 4500 kronor. Weehooo!!! MEN nu är det jul helg och shit så den kommer inte förrän på onsdag. Tills dess kan det vara en aning svårt att nå mig. Men ni som gillar mig jättemycket har ju givetvis redan tagit reda på min adress och där bor jag än.
Jag tappade tråden och ids inte leta reda på den.
Dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0