Self obsessed

Planerna för imorgon går ut på att njuta av mitt världsbästa jobb. Kände idag då jag satt och grisade aaasgod mat med brudarna och tiden bara försvann och likaså min enorma öl. Råsöt kille kom och samtalade. Han ska jag adoptera. Nästa gång ajg se honom ute måste jag heja. Sedan var det bara vår grupp som verkade visa något intresse att minga vidare. Alla andra drog fort som fan. POFF så var alla borta så det var bara att pallra sig iväg. Det var ett mycket gemytligt lotteri där. De flesta priserna..ja jag skulle kunna säga att 99% var choklad i olika färger och former. Förutom ett pris som var...en jävla trädgårdstomte! DEN ville jag fan ha. Jag höll tummarna så att de blev blå men i helvette på en sten. Istället fick jag en påse jordnötter...som var underbara. Missförstå mig inte..men en påse jordnötter är inte en trädgårdstomte.
I alla fall...brudarna var där och jag kände att de (liksom jag) är på elitnivå i bästhet rent utav.
Jag borde luta ikull mig men jag är lite uppspelt. Måste vara tjusig imorgon och svassa runt på universitetet. Det finns folk där. De flesta är skumma och vill skumma saker men det finns pärlor. Jag lovar härmed att aldrig bli skum student i hela mitt liv. Ja..idag var det en skum dag. Drog iväg med bilen för att kolla om det fanns något vi ville ha på Västerslätt. Där inne bland kartonger och truckar hittade jag en Patric. Jag trodde han bara rev biljetter, men han multitaskar.

Nejmen satan motherfuckers! Det här går inte alls. Jag har shit to do!! Fuck off!

Kommentarer
Postat av: Mr Jim

Leta reda på han på fajsboken! :)

2008-12-16 @ 11:30:17
Postat av: Emman

Vem då? Sötingen? Nä....ids inte. Han ska bara vara ögongodis och inte prata.

2008-12-16 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0