ryar runt

Har hunnit. Vakna, somna och vakna igen. Fika frukost två gånger. Handla broderns födelsedagspresent, planera fördelsedagsjox rent allmänt, fika på stan, hämta ut linser, hämta ut klocka, kopiera en nyckel och hoppa hem igen. En dag fylld av aktiviteter således och jag är inte färdig än heller. Har en anhalt kvar innan dagens bravader ska vara färdiga. Tidigare i veckan har jag byggt ihop en säng och gjort det fint som fan. Det är inte riktigt färdigt men....ja färdigt nog tycker jag. Betalt hyran har jag gjort också och betalt min biljett till HoM(mel) festivalen. Sen har jag kikat lite på bilar också men de flesta är gjorda av rost och har inga däck. Det känns smått obra.
SEN då jag hänkde polarn för att han skulle handla en present åt en annan som fyllde år så hittade jag en underbar sak. Jag och några till har ju blivit smått beroende av spelet Blokus och nu hittade jag det spelet i triangelform...jag vet inte vad det heter. En sån där åttahörning. Hexameter? Hexadent?  Fast hexadent lät som något sorts munskjölsmedel som man joxar med då man inte får borsta tänderna typ efter oral piercing. Ja....huvudsaken är ju att JAG vet jag jag dillar om. Skiter högaktningsfullt i att förklara ytterligare. Jag har köpt öl också. Det kan hända att jag smakar på en sån i afton (för att kolla att allt står rätt till) och lirar lite guitarhero i afton.
Såååatteehhh..näpp..hjärnstillestånd. Det gick inte längre än så här.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ordet du söker är _hexagon_. Inte ens nästan lika coolt som _dodekahendron_ dock.

2008-02-07 @ 23:47:22
URL: http://harhund.nu
Postat av: john

alltså... en hexagon har 6 kanter. En oktagon har 8.

2008-02-09 @ 18:29:59
Postat av: Emman

Men nu får ju inte svara om det får mig att framstå som en hjärnskadad guldfisk. För nu när jag tänker efter så hade ju spelet jag hittade bara sex kanter..men det hette ändå något hex...kanske Magica De Hex? JA! så får det vara.

2008-02-10 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0