dessutom heter jag rocky Morten nu

Sådärjah. Flyttningshelg hemma i byn avklarad med bravur. Är vi färdiga? Nänäbox!! Inte på långa vägar. Det är så med små plotter. De innehar en mystisk talang att aldrig riktigt ta slut. De förökar  sig så fort jag vänt ryggen till och sängt dörren. Idag när jag och mamman var i förrådet och kollade på alla fina backar fulla med blomkrukor och hon försökte pracka på mig en och annan i diverse färger så märkte jag plötsligt att hunden var borta. Hähä. Han hade smitit den jäveln. Vi gick åt varsitt håll och hojtade. Vid en korsning ser jag en bil göra en vänstersväng och sedan stanna av helt. Jag fick genast misstankar och mycket riktigt. Plötsligt dundrar det fram en mycket blöt vovve där. Han pallnitar när han ser mig och jag kallar på honom. Fy satan vilken eggad hund. Jag har aldrig sett dess like. Jag har ingen aning om hur långt bort han varit och vilket ofog han hunnit ställa till med, men han ville sova när vi kom hem. Jag tycker hunden (liksom vi männiksor) gör ett jävla bra jobb när flocken hans flyger runt så som den gör. Två ställen..eller tre till och med och han är lugn som en filbunke. Det värsta är att så fort jag varit hemma i byn så kommer JAG hem med en kartong med saker. Jag måste ju också sålla i grejerna här innan det ska börjas kånka till nya adressen. Det får bli på tisdag känner jag. Alla skräpskåp ska få sig en omgång. Hur många handdukar behöver man? Mäklaren berättade idag att min nya lägenhet är tom och urstädad så att så fort bostadsrättsföreningen gett sitt godkännade så är den min att börja rya runt i. Vet ni vad vi ska göra? Måla om och dricka öl. Jag tar dit stereo, öl och målar attiraljer så kommer alla ni med ett glatt humör och arbetsvilja så blir allt perfekt. Dessutom bryr jag mig inte så hemskt mycket om det kommer lite färg i taket. Det är liksom mitt signum. Erkänn att ni blev lite peppade nu! Det är en bra aktivitet för alla som behöver rensa hjärnan lite. Anyway..innan dess ska det hinnas med en massa jobb och en mycket lovande fest på fredag. Jag skulle hemskt gärna vilja hinna träna också. Fast mina arma kropp känns redan som överkokt spaghetti efter måååånga katonger med saker. Idag hände jag upp 11 tallrikar på en vägg också..för det skulle bli fint. Borra med slagborr får mig att känna mig mäktig även om det mer är borren som borrar med mig.
Hmm...japp..det var allt jag kunde komma på. Nu ska jag spela för hög musik för mitt eget bästa och njuta av att vara hemma igen. Här där jag bor.

Kommentarer
Postat av: Stojebjoj

Vaddå fest? Vars? vad? Sprit? Jah!
Måla kan Joel också. Joel duktig.

2008-03-12 @ 18:59:26
Postat av: Emman

Jola: Det är på scharinska. Klubben Grayscale ska poppa musik. Techno och trance och liknande. Temat är tv-spel. Skaru me? JA!! Måla...jag bjuppar på öleh. Du är snel.

2008-03-13 @ 07:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0