värre och sedan bättre

Ja. Slutat snusa. Betett mig som en mycket arg människa och kunnat hitta något att hata även i en luden hundvalp med stora bruna ögon. Sedan lägger vi då på en förkylning på det som täppt igen hals och näsa. Andas är överskattat har jag hört..dessutom är nässppray dåligt för en. Det var det värsta jag hört. Får jag inte nässpary när jag inte kan andas så blir jag mycket upprörd. Sedan kan vi lägga på en rejäl skopa PMS på det och sedan det som följer efter PMS. Så har min vecka varit. Lyllo jag. Jag är bäst och INGENTING kan vara värre....haha..det är klart det kan. Det ska ni ha jävligt klart för er. Allt kan alltid vara värre, men just nu har jag nog varit till helvetet och vänt och dessutom med ett konstant leende på läpparna (även om det inte alltid varit synligt). Om detta är positivt eller negatvit det vet i fan.
Nu ska nästa vecka börja och den verkar lovande. Det var ishalka i morse då jag och cyklen slirade hem. På onsdag ska jag till tandläkaren och sedan ska jag jobba extra megapass på fredag till lördag. Tjofaderittan.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0