men fucken

Vad hände med det inlägg jag skrev tidigare?!?! Det som var smockat med visdom. Hur ska jag kunna repetera den storslagenhet som föll så naturligt för några timmar sedan? Jag får låta det komma helt enkelt. Rätt som det är dyker texten upp. Jag tänkte uppdatera den lite bara med mitt möte med mäklaren. Han verkade inte nervös över försäljningen. Det kommer nog att gå bra. Det ska komma en fotograf så jag måste städa. Det är inte särskilt svårt då jag aldrig är där. Det är snarare döda blommor och äckligt avlopp som stör mig. Sedan har jag kollat upp det här med magasinering av möbler om det skulle bli så att jag blir av med lägenheten fort som fan så gör det ju inte mig något alls. =) Kom och köp!
Tidigare inlägg handlade om hur jag (när jag inte kan komma på något moderiktigt att ha på mig) skiter i det fullständigt. Hur många går runt nakna? Även om jag skulle befinna mig i en stuga i skogen flera mil från närmaste människa skulle det ändå kännas konstigt att traska runt näck. En ändring från när jag var bäbis för då vrålade jag högt så fort jag blev tvungen att ha kläder på mig. Oh well. Bäbisar är fan inte smarta. Jag berättade även om att jag ska ta spruta imorgon så att flunsan inte får grepp om mig. Halvtrist tycker jag då jag fan i mig aldrig får vara sjuk. Så fort jag är snuvig måste jag ju kureras med film, te och kramar..men nu blir det inget sånt tydligen. Jag får istället gotta mig i biverkningarna av sprutan. idag läste jag att en tjej började gå baklänges efter hon vaccinerats. Det vore skoj. Endast baklänges liksom. NÄ..kaffe nu och sen jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0