Pompylox

Idag borde alla ha på sig kläder. Ganska många också för det börjar bli kyligt ute. Själv har jag haft på mig kalasbyxor som är lite bruna å som lite glansiga och en stickad tröja som är svart. Eftersom jag är hårdrockare är det mesta svart eller gult. (Gult är väldans hårdrockigt utan att ni vet det). De skor ni har på er ska fortfarande vara fluffiga som mina. Jag köpte billiga skor från en affär och de har jag nött ut nu. Dumt som fan. Inredningen på skorna är helt jävla borta. Jag har satt upp håret också (för det hör också till mode fan) men mest bara för att jag inte orkade kamma mig. Det är inte särskilt moderiktigt att kamma sig. Jag firar också. Jag sitter på jobbet och är glad för det är däifrån jag skriver blögg. Internet på jobbet är skönt som faaaaaaaaan. Utan det är jag hänvisad till tv´n. Där visas det mycket dumheter. En tant som heter Anka har fått mycket plats av någon anledning. Jag tycker hon är sämst. Jag har dömt henne efter hennes utseende. Så får man göra.
Dagens rubrik är hämtad efter en sida på internet. Jag kikade upp lite om dyshidrisformt eksem som jag tydligen har på händerna (jo he kömme tillbaka efter avslutat behandling så det var bara att bada tusen gånger om dan igen och smörja med steroid) och pompylox var det modernare ordet på det som jag fattade det. Det ser äckligt ut. Jag borde lägga upp bild men hur i fan ska jag veta hur man gör töckena? Det börjar sjunka in nu hur sämst jag är på datorer. Det är inte nådigt alltså. Men jag är ju så jävla bra på mycket annat. Baka och dansa. Jag kan dansa igen nu också. Jag har haft benhinneinflammation i ...ja..benhinnorna och det har förhindrat mig. Jag har fått lyfta skrot istället och inte dansa. Det verkar läkt nu dock för jag dansade igår och det gick finfint. Jag var vacker som en dag. Dansade som en älva jag lovar.
Om några veckor fyller jag 30 år. Jag kanske borde kåsera lite kring detta men sanningen är att jag inte känner särskilt mycket annorlunda jämfört med när jag fyllde 19 eller 25 eller 30. Det känns likandant. Lite roligt med tårta och så men annars inte så panikigt. Det beror nog på att jag är äckligt nöjd som jag är och med hur jag har det nu. Det är rätt så jävla oslagbart och det knäcker många andra åldrar. Så...färdigkåserat.
Nu är jag färdig. Avslutar med modevisdom för imöra. Det är onsdag och därför bår ni ha på er någon som är blått.

Kommentarer
Postat av: Jesus Hitler

jag vill komma på din 30-års kanyl! du kan få en present, om du vill!! :D

2009-10-21 @ 02:49:05
URL: http://jesushitler.blogg.se/
Postat av: Emman

Nangialathan: Du får komma. Jag bjuppar på tårta och så.Det kommer att vara vid 18 typ på mariehem. Har du varit dit nått? Annars får du karta av mig.

2009-10-21 @ 15:57:43
Postat av: svägerchk

fuck! jag är värsta störstaste modemissaren, hade självklart inte på mig nått blått! fan jag ska gå och hänga mig! dock hade jag på mig tjocksockar (moderiktigt?)

2009-10-21 @ 20:12:38
URL: http://fridelinus.blogspot.com/
Postat av: Emman

Frajdolajnen: Ja alltså hur ska vi bota detta? Du måste ju ha känt att något var på tok då du hade fel färg. Herreminje. Du får pluspoäng för tjocksockar. Det får man alltid.

2009-10-21 @ 21:20:34
Postat av: Jesus Hitler

ok koolt! nästa lördag? (praktisk dag att fylla år på) jo jag är rätt säker på att jag var o hälsade på nån gång, haha, minns UNGEFÄR vars det var... frågan är om man får supa och om jag känner nån fler som ska dit? annars vet jag inte om jag vågar. speciellt med tanke på att 30-åringar är råstora och starka och farliga! iiiiiiiiiiih! ah, jag hör av mej innan o checkar o så ;)

2009-10-23 @ 11:30:25
URL: http://jesushitler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0