Nu varnar jag er

Jag är omåttligt döless på min svintråkiga blogg. Nä inte innehållet; det är fortfarande megaaktuellt och asroligt att läsa (PAX!!), men själva designen är under all kritik. Under all MIN kritik och därför ska nu alltså datasnillet Emma ge sig på detta. Tanken är att jag ska peta på utan hjälp av pojkvännen som är en rejäl hejjare på det där med mjukvara. Mjukvara i min värld är sånt man stoppar i mjukisjur så att de blir...tja..mjuka. Men jag vill ha färg nu. Dessutom villl jag bli lika bra som andra på att peta in bilder lite här och där. De som känner mig väl kan intyga (och förfäras) över att jag av någon anledning snöat in totalt på färgen gul. Varför vet jag inte. Men får jag välja så blir det den färgen. Ingen hård hårdrockssvart/grå/vit med blod och dödskallar än fast sånt också är tjusigt. Men jag kommer inte heller att hänge mig åt äckliga satans hello kitty. Vi får se hur det går. Mest troligt tröttnar jag på allt och fortsätter hävda att det är texten som är det väsentliga, men då de flesta inte har något vettigt att förtälja har det istället börjat anse att "en bild säger mer än tusen ord" vilket är skitsnack. Hmm..min kluvenhet lyser igenom men jag har alltid insisterat på att få förbli ambivalent och det fortsätter jag med. Det blir mer spännande så.
Såatteh....nu ska jag peta. Hejja jag.

Kommentarer
Postat av: svägor

ja tycker det vart fint men jag vart ytterst förvirrad då den ser typ exakt ut som min andra vän fridas blogg (http://fe.blogg.se/) jag trodde jag kommit fel eller att internet försökte lura mig!

2010-01-15 @ 17:04:46
URL: http://fridelinus.blogspot.com
Postat av: Lars

Jag brukar säga att tre ord säger mer än tusen bilder.

2010-01-15 @ 17:54:31
URL: http://harhund.com
Postat av: john

Varför inte hoppa över till wordpress istället för blogg.se? Du kan få bloggen att se snyggare ut och vi som läser slipper reklam.

2010-01-15 @ 20:34:50
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

Frida: Jomen det är sån här gratis esign typ klicka-här-så-designas-det-utan-att-du-gör-något knapp. =)



John: där sa du något, men kommer det att kräva något av mig? Du måste komma ihåg att jag är inkompetent som fan. haha



Lars: Word!

2010-01-18 @ 08:27:19
Postat av: jöjj

fight the pictures!!!

2010-04-01 @ 02:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0