(insert headline here)

Ja! Så här blir det ofta. Jag klickar igång bloggen men i rubriken fastnar jag. Orkar inte vara fyndig jämt.
Besökt hemma i byn resuterade i borttappad mobil. Jag vet i faen var den tog vägen. Den ligger i någon snödriva någonstans och skäms (hoppas jag). Det började dessutom snöa som fan så det var omöjligt att hitta något. Det var bara att inse fakta; den var puts väck. Det gör mig inte otroliga mängder med mycket. Rätt så nyligen öppnade jag luckan och såg då att den var äcklig. Kletig liksom. Jag kan därför övertyga mig själv att den säkert hade kraschat när som helst ändå. Gruvade mig rätt så rejält för att traska till telefonförsäljaraffär. Det är smöriga jäklar de där. De pratar på ett visst sätt coh ser så blanka ut. Dessutom luktar de konstgjort. Men det gick rätt så bra. Jag Slapp ha så mycket med dem att göra. Hittade en hygglig mobbe helt själv. Rosa blev den dessutom av någon anledning. Jag kanske är less på svart. Allt jag behövde göra var att ta lådan och bege mig mot kassan. Nu sitter jag och väntar på ett nyss SIM kort. Enligt tanten i telefonen skulle det komma idag. När kommer posten egentligen? Jobbigt med fulladdad. splitterny mobbe som jag ändå inte kan bruka. Nog om detta nu. Snart går det att ringa mig igen, men inte precis nu.
Nu vill jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: fredrik

Personligen tycker jag att det ska vara skottpengar på teleförsäljare. Eller i alla fall förbud, av något slag. Det är inte det att jag missunnar dem att tjäna pengar. Men då de förmodligen jobbar på provision tvingar de sig på en. Jag hatar det.



Sen kan man ju fråga sig VAR du hade telefonen. Och vad du gjorde i snön... EMMA!

2010-03-06 @ 11:21:12
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Telefontjatare av alla de slag borde skämmas. De ringde från hörselskadades riksförbund och ville ha pengar. När jag vägrade blev tanten sur och la på. Inte så bra taktik misstänker jag.

Jag bara gick i snön. Hedersord. Om jag ändå busat eller betett mig illa men jag hade inte ens överdrivet roligt. Jag tror telefonen gjorde myteri och drog. Blev less liksom. Blablabla.

2010-03-06 @ 17:12:19
Postat av: fredrik

hahahahahahha



Den stack! Dumpad av en telefon... 8)



Men du... ringde de från hörselskadades riksförbund? Hörde de vad du sa?



hahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-03-06 @ 21:09:56
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Fredrik är en skojig farbror. =P

2010-03-07 @ 10:27:59
Postat av: fredrik

Jag gör det bästa jag kan! 8)



Sen kan jag ju inte rå för att du är rolig. ;)



men du, jag har ett problem, jag kolla hur "viktig" min blogg var, och det visade sig att jag hade sveriges minst viktiga blogg. För att ingen hade länkat till mig. Om nu du skulle ta och länka mig kanske jag skulle slippa vara sveriges MEST oviktiga blogg. :)



Sen kan jag ju inte rå för att du är rolig. ;)

2010-03-07 @ 11:30:19
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: fredrik

hehe

2010-03-07 @ 11:30:45
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Men skämtar du?!? Den utmärkelsen skulle fan JAG vilja ha. Vilken bragd. Grattis ändå. =) Jag vet inte hur man länkar. Jag vet ingenting om datorer annat än att dom hatar mig. Nu ska jag dansa. Hejdå.

2010-03-08 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0