Skyll inte på mig

Personligen gillar jag bloggar som uppdateras ofta och har många bilder och jag har försökt att göra lite så på min också men den har inte funkat. Hedersord. Jag knappar in adressen och får ett "fuckyou" tillbaka på adressfältet. Min dator hatar mig. Idag verkar den hålla sig i skinnet så då jävlar uppdaterar jag.
Jag har jobbat som en gnu hela helgen och flygit hit å dit för storebror hade 33-års kalas. Imorse vid 07 då mitt pass var över jag jag en aning trött i ögonen. Men nu är jag ju tant och vägrar gå och lägga mig (hmm..det stämmer nog in på ungar också) så var jag tvungen att hitta på något. Så jag avfrostade frysen. Guuu se roliiiigt.
Förresten hade vi kanske världens bästa present åt världens bästa storebror. Han fick ett xbox med extra mycket hårddisk. Han blev väldans glad.
Jaha...nu luktar det fimp här igen. Hej pappa!
Nu är det bara att skaffa et xbox live konto och börja tävla med oss andra. Jag ligger nog i lä för jag är så sparsam (enkelspårig) i mitt spelande. Det är fable eller inget..typ..men jag ska bättra mig. Jag lovar. Man kan ju inte vara 30 år och INTE spela tvspel. Vad gör man då? Tanken är svindlande.
På storebrors fest fanns det en awesome DJ som hade två trattgrammofoner. Helt jäva underbar musik. Samma DJ brukar även vara pirat i ett band med ja...andra pirater och spela piratmusik. Är du deppig nån dag så he på piratmusik så försvinner melankolin. Känner du dig däremot på tok för uppåt kan du spisa dead can dance´s låt the host och seraphim. Jag får sån jääävla gåshud att det gör ont. SÅ bra är det.

Allt det här skulle det i teorin kunna finnas bilder på kan man tycka. Men ICKET!! För jag ids inte fota. Därför är det en aning svårt att uppdatera blögg med annat än Emmasvammel..men det är fan inte fy skam det heller.
Jag ska köpa mig en kamera så jag fotar mer.
HÄRÅ!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Då älskar du Marikas/Demonias blogg? 8)



Jag försöker få tag på Morgan. Hur gör man om man inte letar och bara vill att alla uppgifter skall ramla ner i knät? :D



Ändå, skärpning på bloggfronten. Nåt trist har du att dela med dig av. ;)



Jag har sexnoveller med mig och MAud, du vet, hon från Robertsfors.

2011-02-10 @ 09:44:30
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Fredrik: Jag får la kika på demontantens blögg då. Bara hon inte är överspänd och "tokond" för det är töntigt. Jag har varit lite inne på att starta en antimodeblogg. Jag är så jävla utomordentligt less på foton på "det här hade jag på mig idag" tröjan än från bla och brallorna från glöööhh och bhn från fjuuhh. Morgan....testa typ facebook..NÄJUSTJAHH::du har ingen sån.

Sexnoveller med dig och Maud är något jag inte vill komma i närheten av. Oh my God. Ta bort det från min hjärna. Maud fnittrar hela tiden. Varför?

2011-02-10 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0