Mitt liv som jag

Detta blogginlägg läses bäst till musiken av Slagsmålsklubben å helst låten "han som tuggar med öppnen mun dör" men har ni något annat bra alternativ kanske det också går bra. Ni får lägga in en motion.
Idag ställde jag mig raskt upp i morse för att inte somna om. Jag började istället städa min gamla garderob. Så mycket gval. Det är helt stört. Ut med skiten. Gluttade lite på den hylla där de kläder låg som jag helt plötsligt inte kunde ha på grund av viktuppgång på grund av PCO. Jag testade dom och det gick hur bra som helst att knäppa brallor och så. Jag kutade till vågen och kunde konstatera att det hänt en hel del där. Men så jävla trevligt. Min dröm nu är att ha normala bröst istället för två jävla juver som hänger och slänger. Det är mäktigt med bröst, det tycker även jag, men det behöver fan inte vara så jäääävla mycket av varan. Bort med skiten.

Firade med en promenad i snöstorm ner på stan. Det är rent roligt att promenera nu när även jag upptäckt det här med vuxensagor. Att lyssna på ljudbok är som att bli liten igen med snäll tant eller farbror som läser saga åt en.
Väl nere på stan blev det lunchbjudning med pojkvännen. Vi mumsade sushi som vanligt. Satan vad gott det är.
Jag införskaffade min nya favorit Oban också. Godaste whiskeyn i världen ever. PAX!
Igår ryade vi hos lillebror och spelade brädspel....eller kortspel blir det väl kanske om man spelar munschkin. Jag var sååååå nära att vinna. Sen kom vi på att vi ska fan hänga allihopa i helgen så imorgon kommer storebror och hans tjej hit och vi drar på resataurang. Satiken så najs. Jag blir fan avudsjuk på mig själv som har det så jävla bra.
Förövrigt har jag köpt ett till tv-spel nu för jag tyckte jag ville ha det. Rock band 3. Tyvärr har det inte kommit några instrument till Sverige än....inte i stora mängder i alla fall. Trist, för denna gång kan man lira klaviatur tydligen. YEEEHAAAA!!!!!
Ijallafall....humm...ska jag visa nått foto? NJääää inte idag. Ni får visualisera istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0