Men hej!

Goddagens trogna bloggläsare. Jag vet att ni är få (kanske till och med inga) men det struntar jag blankt i för jag skriver ändå. Skicka babbel ut i cyberrymden är min specialitet.
Idag pysslar jag med att sitta på jobbet i några timmar och ha en bubblig, glad känsla i kroppen. Jag vet inte riktigt var den kom ifrån och jag åt inte bönor igår. Den bara är där ändå. Jag kan sjunga som denna där Rebecca Black om att det är fredag men jag har aldrig hört låten så jag får gå på själva andemeningen med den. Det är fredag och det räcker som anledning till glädje idag.
Förra helgen jobbade jag en jädrans massa timmar och när jag var ledig firade vi en söt Frida som fyllde år. Överraskningen att alla var där fick hennes gravidhormoner att slå bakut och tårarna sprutade ett slag. Men sen lugnade hon ner sig och vi ryade på äventyrsbadet i H-sund ett slag. Men denna helg ska inte fyllas med jobbtimmar utan snarare tvärtom. Jag har så jävla många bra böcker jag vill läsa och pussel att pussla och spel att spela och bröd att baka att det är lite svårt att veta vars jag ska börja.
Nummer ett på önskelistan är mer höstväder. Det är fullkommligen ljuvligt. Att cykla hem svettig och varm från träning i kyligt höstregn livar upp min själ (nä jag skojar inte). Regn och storm mot rutan medan jag läser eller bakar eller sjunger en sång är mysigt. Skulle det råka vara sol ute kan man ju dra ner persiennerna.

Jomen jamen alltså...egentligen var det inte mycker mer än att skicka ut lite må-bra-energi idag- Jag mår finfint och jag hoppas ni gör det också.
Toodels!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Skriva rakt ut i cyberrymden är trevligt.

2011-09-09 @ 22:12:59
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Emman

Yay! Jag har en läsare! hej du!

2011-09-10 @ 12:19:15
Postat av: c

Jag läser..

2011-09-11 @ 17:21:08
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: svägorshk

ja läs ju varje da ja:)

2011-09-13 @ 08:39:50
URL: http://fridelinus.blogspot.com
Postat av: Emman

Frajdah!Jaaaaa!! Fasiken. Då borde jag uppdatera oftare helt klart. Nu blire modeblogg på allvar..eller nått sånt.

2011-09-13 @ 17:35:50
Postat av: Kristian Björk

Läser till och från.

2011-09-22 @ 16:01:49
Postat av: fredrik

Jag läser aldrig. Jag hatar din blogg. Den är dum. Den slog mig i ansiktet.



Varför?



:D

2011-10-01 @ 11:51:20
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: joyie

... haaej ....

2011-11-11 @ 13:12:07
Postat av: joyie2

för övrigt skrev jag fel med vilje på ordverifieringen, och kommentaren kom med ÄNDÅ! magiskt.



ok, bah; haaaej, dåeh!



2011-11-11 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0