Taking a walk on the wild side



Jaha. Det här börjar bli lite av ett tema när jag promenerar. Bron bara tar slut i ett vitt sorts intet. Promenaden gjorde dock susen. En ledig dag som jag fyllt med diverse småtjoller. Fick hem sprillandes ny almanacka och det känns genast som en nystart även om det är mitt i april. Vill jag ha nystart nu så HAR jag det. Sådeså!

Vi har suttit och planerat sommarroligheter idag. Jag vill definitivt åka båt igen. Stor jädrans båt rakt ut i havet och hamna i ett annat land och tjafsa runt där i många timmar och dricka inhemsk öl och sen hoppa på båt igen. Det är livet det.
Om ungefär en halv månad får jag äääääntligen ett vettigt abonnemang på telefönen också så jag kan skriva ÄNNU mer oväsentligheter och fota tamejtusan allt. Passar bra för blogg är jobbigt.

Men sisådär. Då vet alla på ett ungefär hur jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0