he knallar å går

Förra veckan var lite ryig och veckan innan dess gjorde mig till ett totalt vrak. Det hände saker på jobbfronten, familjefronten och bostadsfronten. Jag var nervös som en liten hund men idag har jag isen på plats i magen igen. Det är inte löst än (förutom familjegrejen) men jag oroar mig inte. Jag klarar ju faktiskt allt och lite till.
Det stora nyheten i familjen är ju så klart att jag blivit faster åt en Gordon. Som ni alla vet blir man tok kär omedebart och awww:ar när den bajsar. Gölligöll.
De andra två fronterna kan jag inte yttra mig om än. Det roliga är att jag är uppsagd. Papperet är påskrivet efter sju år hos samma männisch men det är en liten invecklad historia som jag kan berätta mer om sen. Det är absolut inte som det verkar. hahaha!! Awesome!
Vardagen rullar på som en mutherfucker på rullskridskor och det är bara att hålla i hatten. Snart februari. Jag ska på MMA i stora staden i April. Varje vecka är solen uppe cirka 30 minuter längre. Joy! På fredag är det födelsedagskalas åt världens bästa pojkvän och nästa fredag är det afterwork med hans jobb igen. Tralalala...jag har det bäst. Så känns det.

Härå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vad säger du, berätta mer

2012-02-02 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0