Öhumm..

..råkade trycka på en knapp så det publicerades utan text. Ber om uräkt. Ids inte leta efter knapp att radera inlägg heller. Ber om ursäkt igen.
 
Men i alla fall är det en vecka kvar innan jul-ledigt. Fast jag och lillkorven skrotar mest runt i lyamas hela dagarna ändå men när sambon får ledigt blir det genast lite roligare. När jag är en aaaaaning less bara på att hålla bäbis i hande så han kan stå upp och tugga på mig så kan sambon ta över. Han smakar säkert helt annorlunda. På onsdag fyller bäbiskorven 4 månader. Woop woop! Man får ge honom smakprov då men vi har ju givetvis redan tjyvstartat helt utan att han gick sönder.
Om två månader ska han börja äta mer mat. Helt galet. Han kommer mest troligt inte att förbli bäbis hela sitt liv. Hur galet det än låter. I KNOW!!
Nu finns det dessutom en grabb i släkten som är ÄNNU mindre. Han är bara en vecka och en dag gammal den lillkorven.
Händer det något annat i mitt liv än min bäbis och andras bäbisar? Nä..inte mycket. Men snart är det jul. Å det blir kul.
 
Jaha..nu vaknade bäbis.
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0