ändring

Allt har ändrats igen och jag behöver tid. Jag vill inte prata med alla och jag vill välja samtalsämne själv. Ingen kan tvinga sig på mig och önska något. Bara så ni vet.
Förutom de difusa önskningarna har jag gärvt ner mig i pluggandet och har gjort mina fyra A4 sidor av analys till en konst. Det är i stort sett omöjligt att dels få in ett referat OCH en analys och ska behandla ett enormt ämne på de sidorna, men självklart ska jag lyckas. Det finns ingen annan utväg. Jag gräver gärna ner mig. Här i gropen trivs jag. Sällskapet består av VNV nation och slagsmålsklubben omvartannat. Jag funderar på att vara själv när jag blir skuren i huvudet bara för att se vad som händer. Suga på nervositeten. Svimmar jag eller kräks eller dör eller skriker finns det både läkare och sjukskötare/sköterskor som får stoppa om mig. Jag tackar alla som erbjudit sig..men i skrivande stund tror jag att jag har rätt.
Så får det bli. Så är det sagt. Nu mer öl och Foucault. Oslagbar kombination för er som aldrig provat. Vem behöver droger?

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag visste inte att du lyssnar på VNV och SMK.

2007-04-30 @ 21:48:16
URL: http://harhund.nu
Postat av: Anonym

Lars: but I do

2007-04-30 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0