midnight

Det är för fan fem år sedan vi körde igång den klubben. Eller jag är inte och har aldrig varit med i någon styrelse, men jag har ändå varit med på nästan allt. Träffat Blind Guardian och nästan, nästan, nästan Arch Enemy. De ställde in veckan innan spelningen för Angela hade ont i halsen. Har också fått gratis biljetter till SRF..fast det kanske var av Sound Pollution. Nu vet jag inte om jag ska fara på SRF. Det är så jävli dyrt och det är bara Dark Tranquility som lockar. Hum hum och hum. Känner jag mig själv väl så betyder denna tvekan att jag inte far. Who am I kidding?!? Inte mig själv i alla fall.

Nu ska jag hoppa ner på stan för det är en lite lillebror som fyller år idag. Hela 21. Nu får han köpa alkohol i USA. VApen har han fått köpa sen han var 11....typ. Kritik? Nä! Den är dold.
Sen är det måndag och det betyder träning....fast det gör nästan alla dagar nuförtiden. Jag vet inte. Bara jag kommer ihåg att äta.....som jag kommer på nu att jag inte gjort. Satan Jag ids inte nu. Tar det på stan. Jävla mat. Jag borde skaffa anorexi. Då blir jag snygg.

Men FÖRST ska jag fota min dammsugarpåse.
Idag går jag inte igenom någon stavning ba så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0