pyromaner

Jag fullkomligen ÄLSKAR bildföljden på nyheterna just nu. Den har visats några gånger och jag fnissar varje gång. Männsiskan är så underbart idiotisk.
Vi har en fin tradition som går ut på att vi ska fira att våren är här med pompa och ståt...och eldar. Massor av dom. Dessutom är ju smällare och raketer dö-skojiga så de ska vi ha många av ..överallt.
Bilderna går från maffig brasa och sång till en bandman som traskar runt på ett stort område som härjats av gräsbrand. Det är ju helt jävla underbart vackert. Alla är vi kamikazepiloter.
Det får mig verkligen att både småle och skratta. Dumma människor.

Jag har fått igång min bil nu. Tack Andreas. Du är en ängel. Felet var bara att den var sur. Så kan det bli när man inte kör bilen på ett halvår. Nu ska den besiktigas fort som fan för jag vill köra nu. Jag är grymt sugen. Jag skulle tydligen vara chaufför år Ida tror hon. Men jag är svindyr.

Skolarbetet går bra. Det börjar brinna i knutarna för på fredag ska det lämnas in och då påbörjas nästa projekt. Det är av mer romantisk karaktär och risken att Emman somnar är överhängande. Jävla förnuft och känsla.
Men sen blir det åka av då det är Kinsey på schemat.

Något mer? Nio dagar till operationen. Den äcklar mig men jag är grymt exalterad ändå. Jag behöver bara tänka på artheromet så känner jag den. Konstigt?
Biljetter till SRF är beställda för jag vill verkligen dit. Mats har lovat att vi ska sitta längst fram i bussen och sjunga nidvisor hela vägen ner..eller så långt vi ids i alla fall. Jag tror den bussresan kommer att bli dryg, men det är kortare till Sölvesborg än till Linz i alla fall. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0