recept på en bra dag

För det första måste du vakna nåsånär utvilad. Hur du åstadkommer detta bestämmer du själv. Personligen gick jag och la mig tämligen tidigt igår eftersom jag redan hade post-träningskoma och matkoma. Läste bara lite bok och intog sen framstupa sidoläge. Drömde om snubbar som kastade potatis och jag brann av. Mamma hon stog bakom spisen och bakade. Analysera detta? Nej tack! Jag vet redan att jag inte är riktigt rusk.
Vaknade i alla fall på morgonen och smög ihop en frukost som inte var smaskig. Men upptäckte att jag hade en av väldens bästa matlåda idag som den eminente Mr Jim kokat ihop. Så jävla gott...och nu får jag snart äta den. Traskade iväg till jobbet medan killen fortfarande låg kvar i sängen och inte uppvisade några som helst "kliva-upp-samtidigt-som-emman-för-att-hon-är-grymt-snygg sympati. Nädå. Han bara rullade över till andra sidan och somnade om.
När jag kom fram hit på jobbet fick jag dock veta att hon ville sova till 10 så jag skyndade mig att hoppa isäng.
Men fy fan vad jag började drömma dumt. Min kusin hade tillfångatagit mig och våldtog mig. Jag flydde men var så satans kass på att gömma mig så han hittade mig. Så jävla svettigt och stressigt. Jag vaknade till och somnade om. Då drömde jag definitivt trevligare. Jag och min brukare och samtliga andra assistenter var uppe i fjällen. Det var ett enormt jävla berg bredvid oss som reste stuprätt uppåt. Ja..men sen ringde väckaren.
Jobb-passet är snart över och jag får gå hem. Är sen ledig till på tisdag.

Vaffan ska man hitta på i påsk då? Mamma och pappa vill heeeeemskt gärna att vi kommer ut till stugan. Jag kan tänka mig att vara där typ en natt men inte mer då det inte ska vara så jävla bra väder. Men lite mysigt ändå att äta gott och dricka gott och umgås lite. Det kanske funkar.

Cykeln är förresten lagad nu. Jag svischade fram på den igår. Fort går den. Vad fan vardet nu den blev döpt till igår? Nått på utrikiska. Aj dånt rimämbör.

Aja...nu blir det mer kaffe.

Ha en ond påsk alla jävlar!

Kommentarer
Postat av: Lars

Den där sympatin som inte infann sig var det roligaste jag läst idag. Tack!

2007-04-04 @ 22:25:31
URL: http://harhund.nu
Postat av: Emman

Ahh...hejsan Lars. I aim to please typ.

2007-04-05 @ 06:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0