diverse bravader och blöta

Jag har varit på min första sittning. Den jag varit på när jag jobbat räknas givetvis inte. Det var roligt och konstigt. Jag har absolut inte uppfattat syftet med bordsherrar och dylikt förut och jag hade egentligen två stycken på sittningen men ingen jävel servade mig. Vad i fan?!??! En av dem frågade dock om jag ville ha snaps men som kvinna i 2007-talets Sverige svarade jag givetvis "nej" eftersom jag inte var sugen på rohypnol just då. Well well. Att det var tänkt att han faktiskt skulle bjuda mig kom inte ens för mig. Men vaffan. Jag klarade mig ändå. Jag hade ändå inte tänkt bli så full som så många blev på den sittningen. Sen följde sedvanlig discodans och styrdans. DJ-snubben var inte min favvo..men de är de så sällan att jag är jävligt van. En annan vän som är min favvo DJ i hela världen har beslutat sig fö ratt lägga ner och det tycker jag är bra...eftersom det finns bakomliggande orsaker som jag inte tänker skriva om här. Men någon annan tar säkert över och lirar metal åt mig...och nej; jag tänker inte ta över. Det vill jag inte. När jag slutar som personlig assistent senare tänker jag sätta upp ego-skylten ett tag och inte existera ett enda piss för någon annan som jag inte känner för. Så det så! Jag låter barsk tycker jag. Det är mäktigt. Idag har jag köpt två klänningar eftersom jag kände för det. Den ena har hängslen och ser söt ut. Jag gillar söt ibland. Jag var ganska söt på sittninge för jag hade på mig sekreterar outfit typ. Det var roligt. Klä upp sig is the shit när man känner för det.

På fredag ska det komma en människa och ta min hund. Jag har sälln varit så kluven som nu. Det ger mig glädje och sorg i den största soppan jag någonsin upplevt. Mest troligt kommer det att kännas bättre då jag får träffa familjen. De har en dotter som är 8 år och hon kommer nog att älska vovven. Jag klarar inte riktigt av att behandla något annat scenario. Uppfödaren (som är en förbannat underbar människa) ska fortsätta ha kontakt med den familjen eftersom hon vill ha koll på vad som händer med alla "hennes hundar". Det känns tryggt för mig också eftersom jag kommer att fortsätta ha kontakt med henne. Fy fan vilken röra. Jag vill aldrig någonsin mer skaffa husdjur. Aldrig aldrig aldrig. Då får någon annan skaffa och så kan jag låna det då jag vill och har tid. Så måste det bli. Jag kanske ska bli professionell hundgåare och så betalar folk mig pengar för att jag rastar och leker med deras jyckar. Det kan inte vara helt jävla fel. Ja...en idé jag sparar till senare. Just nu är det en annan minut som är aktuell. Möte idag med jobbet gick bra. Min chef gav mig ledigt i en vecka till innan jag ska försöka jobba igen. Det borde gå bra i två veckor innan min jul ledighet. Sen har jag fortfarande framtida studier som ger mig pepp. Det är spännande att ändra sin livssituation med jämna mellanrum. Det är min hobby.
Nu ska jag sätta mig ner och skriva tills fingrarna blöder. Om någon undrar mår jag ganska ok förövrigt. Det gäller att hålla huvudet kallt och inte freaka ut. Jag tror jag ska låta Eddie Izzard underhålla mig ett tag nu och boka lite träning till imorgon för jag är vek som en sparris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0