ris & roslistan

Det är mycket som ska delas ut av båda sakerna så det är bäst jag sätter igång.
Kvällens första ros går till Nilsson har hund som initiativtagare till grötmys med spelgruppen.
Dagens andra ros går till mig som laddat hem Svullo att kika på då jag kom hem och skulle slappa.
Dagens tredje ros går till lillebror som kom hit och drog med mig på fest. Vi for på O´learys och jag dansade röven av mig till Prodigy, Blümchen och annat smaskens.
Dagens första ris går till mig som glömde nycklarna hemma och därför inte tog mig in i lägenheten.
Dagens rosbukett ( och den är jävligt stor) går till Ida som svarade i telefon då jag hade panik och inte visste vars jag skulle ta vägen.
Dagens andra ris går till de som inte svarade i telefon då jag ringde i panik. NI måste ju för tusan hålla bättre reda på mig om jag gör såna här dumheter och inte kan ta hand om mig själv. Slappt!! Det skulle aldrig en general tillåta. Rättning i leden tills nästa gång. Lite ris går också till de som jag INTE ringde och som ändå inte tänkte på mig spontant och ringde bara för att kolla om jag eventuellt låst ute mig denna natt. Såatteh..
En ros går till lillebror som inte hunnit fara till en by och därmed inte kunna ge mig sin nyckel.
En till får han för att han hittade upp mig när jag irrade på Ålidhemsk för att hitta honom och nyckeln.
..men det största riset (som är kokat) går till mig som är en klantskalle. Men jag är nöjd och glad ändå. Klockan är ju ändå bara 04 typ och jag behövde varken sova på Idas soffa eller i trapphuset. Dumma, underbara jag.
Nu är det slut på både ris och ros. Kanske godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Helvete, men telefon låg ju gömd i en byrålåda så ingen skulle stjäla den. Fick lite panik när jag såg att du ringt typ 11 gånger. Men du svarar inte på sms nu så jag antar att du slocknat nånstans där du har tillgång till dator vilket jag antar är bra. Nu ska jag också sova. Nån har bitit mig på halsen, det gjorde ont.

2007-12-16 @ 05:12:12
Postat av: Jola

For ni ut och festade? Tack för inbjudan. Det var jättespännande och jättejätteroligt att stanna hemma ensam här i nördis en lördagkväll.

2007-12-16 @ 10:15:17
Postat av: Emman

Mr_Jim: Jorå. jag tog mig hem och sov gott då ditt sms kom. Såg det nu då jag vaknade. Yäjj!

Jola: Men det var totalt oplanerat. Vill du att vi ringer nästa gång alltså även om du är i NÖrdis? För det kan vi ju givetvis göra. Tänkte inte på det. F´låt.

2007-12-16 @ 13:08:36
Postat av: Joel toel boel

Hrmpf. Jag ska bita och klösa dej på smalbenet när du kommer hit kära lillasyster. jag blir så frbnnd stns hlvtts ungjvl.
skojsar bara. Luj Dog!

2007-12-16 @ 13:45:19
Postat av: znooks

Jag fick bukett! Yay! Tur för dig att jag har slutat sova och så.

2007-12-16 @ 17:16:20
URL: http://znooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0