traditionells enliga Lars Vegas

Försöker ladda hem julsånger men det känns mest bara skumt. Jag dras mer till låtar och Cky´s shitty christmas och sånt. Orkar inte med trala la la oj vad vi har det bra och myser-sånger. Jag har också gjort flertaliga försök att hitta recept på sölen på interet men de tror bara att jag menar "solen" och ger mig sidor dit. Inte heller går det att leta på blöta för då dyker det upp text om våta saker. Men egentligen borde det inte vara så jävla komplicerat. Koka buljong (vilken buljong?) och stoppa ner tunnbröd tvärt och servera med smör. Voila! Men nu har tiden stannat. Jag blev så tom igår efter att ha skrivit 10 sidor dagbok för att få struktur. Pennan blödde och nacken värkte men jag fick fan ner allt fram till nutid i nåsånär ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0