Damp

Har:
varit i stugan
försökt laga ett staket och skitit i det då vädret jävlades
druckit gratis juice (vägrar i sten stava det ordet "jos". jävla latungar
glömt att göra punkter när jag skrivit lista i punktform
Ringt till storebror i USA trots att det inte var söndag. Han blev glad och läste på sin flygbiljett som han har köpt hem att han kommer den 18 juli. Herrejävlar. Ofattbart...jag tror inte på det och förhåller mig skeptisk. Han kommer att banga. Han erkände att han kommer att vara deppig då han kommer hem.

Nu ids jag inte skriva mer. Har shit att göra...typ baka å se film.
Höres!

Kommentarer
Postat av: Mr Jim

Damp är inge bra, du borde bada mera.

2007-07-17 @ 17:47:44
URL: http://autotragisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0