Blodbad

Igår ska de ut min cysta ur mit huvud. Jag var grymt nervös innan och visste inte om jag skulle svimma eller kräkas först. Men jag beslutade mig för att motarbeta båda två. Läkaren Larsson var bland det häftigaste jag pratat med. Han lovade att han slipat knivarna åt mig. Sen när han skulle sticka kanylen i huvudet på mig sa han" ja..nu kommer det att göra ont och det kan inte jag göra något åt". Och ont gjorde det. Sen var det bedövat. Först tyckte han att jag kunde sitta upp när han skar, men det började blöda som satan så jag fick lägga ikull mig. De skar och jag blundade. På 25 minuter var allt över. Tre stygt rikare och en knöl mindre. Jag fick kika på den och den var vit och rund. Men vad var det jag skulle skriva om som hänt idag? Jag kommer fan inte ihåg. Det ingreppet skulle ju bara vara en parentes.....nä....på allvar...jag kommer inte ihåg. Efter en helg fylld med alkohol kanske det klarnar.

Ha det bra....ungefär så bra som ni vill ha det....och förtjänar. Inte mer, inte mindre.


Kommentarer
Postat av: Frida S

Alkohol blir det ;)

2007-05-11 @ 20:05:09
URL: http://blogg.passagen.se/frida07
Postat av: znooks

Wooh. Du skulle ha bett dem fota!

2007-05-13 @ 13:43:24
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: Emman

znooks: haha...de frågade ju om jag ville spara den. Jimmy tyckte jag skulle behålla den och prata med den....men jag snörde den. Ahh...fast du kanske menade blodet? Det borde jag ha fotat..jag vet..men jag hade annat att tänka på.

2007-05-14 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0