fet

Mina arbetskamrater har så feta ben att de sänker alltid skrivbordsstolen när de sitter vid datorn och petar. Sen när jag kommer som är lika reslig som en nykapad stubbe måste jag alltid höja..Dessutom har jag slanka fina ben. PAX! Jag har inte bloggat på tiotusentals år och nu lovade jag Mats att skriva vad som hänt och inte hänt i mitt liv. Sweden Rock Festival är något som INTE händer. Allt som har kunnat skita sig har också gjort det. Men jag deppar inte. Synd bara att inte få träffa snyggniklas. Men han har ju lovat att komma upp till norrland och hälsa på och fota ändå. Jag ska visa upp honom för alla för han är skojig och pratar sån där grov jävla rejäl skånska som inte jag kan ta på allvar. Hans tjej heter Malin och han uttalar alltså det Mauleijn....rent fonetiskt. Inte så vackert.

För två dagar sedan plingade det på dörren vid en tidpunkt som det aldrig brukar plinga så jag blev skeptisk. i titt-hålet ser jag två kostymklädda killar. Jag blir ju skitglad och tror att de ska besludla mig, men de ville prata om nån bibel-liknande skitbok som handlar om Gud, Jesus kristus och några till. Han var såååååå söt. Jag trodde hans huvud skulle explodera av nervositet. Han stammade fram lite otydligt att han ville prata om boken då. Han har nog fått lära sig att han ska prata snabbt så jag inte har någon chans att klämma in ett "nejtack". Men det fick jag in. Både det och ett skratt för att hanv ar så söt. Jag ville adoptera honom och bjuda på te tills han lugnat ner sig. Men han drog.

De senaste dagarna har även gått i bilreparationens tecken. Lill-pärlan har vägrat att funka. En polare som är lika jävla uttråkad som mig om dagarna har hjälpt mig mer än nödvändigt med att laga den. Först var det batteriet. Inte särskilt svårt att byta. Sen hittade han ett stoooort jävla rosthål på min ljuddämpare. Han pillade loss den och så köpte jag nya delar åsså svetsade han ihop en ny åt mig. idag pillade vi fast den..eller HAN. Jag bäddade ut fint under bilen där han skulle ligga och svära åsså satt jag bredvid och frågade om han ville ha hammaren eller nått. Sen tänkte jag att om jag besiktigar den på momangen har jag ju ett fordon som kan ta mig till diverse ställen. Men skitjävla bilprovningen hade stängt drop inen idag och imorgon så det blir inget. Jag kör jävlar olagligt istället. Åsså låtsas jag att jag är på väg till en bilmekaniker om jag blir stoppad. Hur i fan ska de veta det?!? Mouahaha!! Alla om vill åka räcker upp en hand NU!!
Hm...ja..det var nog inget mer..förutom att John (aka SL) ringde och frågade hur trevligt det är på Tomtebo. Omåttligt trevligt var mitt svar. Han flyttar dit i november..eller september. (månaden slutade på -er i alla fall).

Så. Nu ids jag tamejsatan inget mer. So long fuckers!

Kommentarer
Postat av: znooks

Det är alldeles för få som går runt i kostym och besudlar folk. Besudlar på ett bra sätt, alltså. Jag brukar känna mig lite besudlad av Jehovas vittnen också, men på ett dåligt sätt. Nu har jag skrivit besudlar och besudlad alldeles för många gånger. Tjatigt värre. Men det är ett bra ord. Besudla. Besudla. Besudla. Jag vill besudla din bil! Ja!

2007-05-31 @ 09:31:23
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: john

september

2007-05-31 @ 09:44:22
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

John: Justsåvarejah!
Znooks: Jag har tjyvkört den idag. På tisdag äre besiktning å sen är den laglig..om den går igenom det vill säga. Befinner du dig bara i nån by nu eller är du nån gång i Umeå? Vin?

2007-06-10 @ 21:33:55
Postat av: znooks

Viiin! Nu är jag i Umeå i en vecka.

2007-06-18 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0