glömde visst

Jag hade helt glömt bort att jag är tjej så nu fick jag en förklaring till den plötsliga humörvändningen. Jag har whiskey hemma men ingen choklad och inget sällskap. Trots att jag diskade väldigt högljutt i morse så att lillebror skulle vakna och umgås med mig vägrade han kliva upp. Så jag har varit mol allena hela dagen fram tills det var dags för schema möte. Där försökte tanten återigen få oss att jobba 24 timmars pass på veckodagarna men vi vägrade för att vi är smarta. Däremot lyckades jag få ihop en sju dagars ledighet på något jävla sätt. Jag är mäktig och kan bäst. Ahh...nu börjar krampen släppa. Det var en smula pinibelt att vomitera på stadshusets toaletter men jag hade fan ont och därmed inget val. Jag längtar tills storebror flyttar in till stan för då kan jag hänga där då jag är själv och ensam som idag. Just en sån dag då jag vill att någon ska klappa mig på huvudet och umgås med mig. Vore jag en duktig jänta så hade jag traskat iväg och tränat Bodycombat för det är faktiskt torsdag men jag är rädd för att det skulle bli fasansfullt i slutändan så jag skippar det.  Tam ti ram. Nä...nu får ni komma och adoptera mig.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du hade ju kunnat kika förbi här hos mig, fast det är klart, det är ju glashalt ute.

2007-11-22 @ 22:20:31
URL: http://harhund.nu
Postat av: Anonym

Klart som korvspad jag kan hålla lillsyrran sälskap. Vi kan ju skapa sälar eller kapa säls.
Mumbojumbo. Gonatt. klockan är tre på natten fast det skiter jag i för det är Helgh!

2007-11-23 @ 02:56:19
Postat av: Emman

Jola: Jag pratade med mamma igår. Vad tungt det känns Hon var så trött och sa att hon snart inte orkar mer. Hon vill att jag kommer hem. På måndag och tisdag åker han ju in på strålning men någon hjälp måste vi ju få för han är ju helt väck. Som ett barn med autism fan.

Lars: Danko! Jag ska göra det nästa gång. Du förresten! Vad skulle du ta för att fota oss syskon? Mamma ville visst bara ha ett kort på oss i julklapp.

2007-11-23 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0