anti-emma

Läser mer än jag vill veta om detta facebook. Bestämde mig för att aldrig skaffa dyngan. Jag har nog problem med vad jag ska skriva och i vilket forum redan ändå. Näpp...det där verkar bara invecklat och knas. Jag tror hellre jag ringer mina vänner än samlar på dom via internet. Får man något form av poängsystem för flest vänner? Så skumt. Inget för mig. anti antianti. Såja. Två bloggs på två dagar. Hejja jag. Nu vill jag att John ska dyka upp och riva tag i En Annan Spelgrupp. Pliiiiiiiis.


Kommentarer
Postat av: Lars

Jag var också väldigt anti-facebook och har väl en del motstånd kvar. Det finns många bättre sätt att kommunicera med sina vänner. En publik blogg är ett av dem. Telefonen, msn/icq, mail eller irc andra. Det facebook är bra till är att söka upp gamla bekanta, som man inte känner tillräckligt bra för att ringa upp. Å andra sidan brukar man sällan ha anledning att kontakta dessa bekanta ändå, men kan vara kul att kunna utifall att.

2007-09-02 @ 11:19:31
URL: http://harhund.nu
Postat av: Mr_Yim

Du verkar uppåt när man läser texten Emma-pemma, det är bra. Jag funderar på att ha ihjäl alla mina communitys och bara skriva i folks bloggar och nångång i min egen ;)

2007-09-02 @ 17:40:45
Postat av: Lars

Jag var fram till Olle drog in mig i facebook helt communitylös. Bortsett från några sedan länge bortglömda konton förstås. Communities är egentligen inget man vill ha, men vad ska man göra när vissa 1) inte bloggar 2) aldrig kommenterar ens egen blogg, trots att de läser den. Blogg är the shit.

2007-09-02 @ 23:31:48
URL: http://harhund.nu
Postat av: Emman

Lars: Jag instämmer. Mycket personligare att faktiskt ringa. Gamla bekanta kan man ha tappat kontakten med av en anledning. Annars kan man kika eniro om man är grymt nyfiken.
Yim? Bytt namn och tagit bort blogg? Jag är förhållandevis uppåt. Det var så jävla skönt att åka hem i helgen. Imorgon blir pappa inlagd och den 10 är det operation..men det kanske jag skrivit.

2007-09-03 @ 17:19:50
Postat av: john

Lungen dig Emman! Flyttlasset har gått och själv tar jag sista flyget till Ume ikväll!
Jag var åxå väldigt anti facebook men nu när jag hittat massa folk (eller dom hittat mig) som jag inte haft kontakt med på år å da'r så börjar jag ändra uppfattning.

2007-09-05 @ 14:50:38
URL: http://accordionaction.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0