Hellraiser

Upp som en sol och ner som en splattad pannkaka. Hur bra dag som helst igår. Gjorde sushi på jobbet och åt för första gången. Smask! Världens bästa recept som jag måste sno. Kom hem och bestämde mig för att äntligen handla. Gå dit gick ganska bra. Inte så värst dåliga tankar. Handla gick fint, men jag hade ingen plan och glömde typ allt. Gå hem var vedervärdigt. Tänkte de värsta jävla tankarna som jag inte ens vill ha. Jag vet dessutom att de inte stämmer, men av någon jävla anledning kom de ändå och ljög för mig. Försökte intala mig att jag är otroligt sämst och att jag inte kommer att trivas i nya lägenheten. Det kommer en nedåtgående spiral och för iväg mig med ett vrål och det känns som att jag inte kan göra någonting. Vad som utlöser den vet jag inte. Sist tänkte jag tvärt på pappas händer och vips var jag ett vrak. Den här gången handlade det mer om meningen med att köpa mat och äta mat varje jävla dag. Meningen med allt och så. Meningen med mig dessutom.
JAg kom inte fram till något svar men jag kände mig svartbränd inuti och kletig igen. Blev tvungen att skriva en lista snabbt på saker som jag kan sätta ett plus framför. Mina bröder kom som nummer ett. När jag känner mig som den ensammaste och konstigaste jävla utomjordningen som någonsin satt fot på jordens skorpa så räcker det med att prata en liten stund med någon av dem och jag kommer tillbaka. De är som mig och har samma tankar. De har känt mig sedan jag knappt fanns dessutom. I alla fall storebror. Jag älskar att han flyttat tillbaka till Sverige. Ikväll ska jag dessutom lyckas umgås med dem båda samtidigt. Det är inte illa fan. Mamma var också med på listan. De dagar hon är guld så är hon jävligt bra. Att sommarne är i antågande kom givetvis också med. Det blir varmare och varmare. Även om det inte är strålande sol nu så plågas ändå snön rejält. Sommar betyder först semester och sedan stuga. SRF kom med också. Ska få träffa snyggniklas då. Det ser jag fram emot som själva fan. Lyssna på Volbeat live kan inte heller vara fel. Jag fick höra igår att Def Leppard också ska lira. Undra hur ruttna de är?
Ja...fan...sådan är jag nuförtiden. Jag kan inte hjälpa det. Jag läste på lite om Bordeliner och det var mycket som stämde, men inte allt. Jag tror inte det är någon fara. Att sätta en sjuk-stämpel på sitt sorgearbete tror jag dessutom inte hjälper det minsta. Fuck off!!

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Är väl ganska naturligt att man börjar tänka på meningen med livet när man ser döden så nära inpå. Meningen med allt och sitt eget liv, oftast kan det nog vara ganska nyttigt men just denna insikt kommer nog långt senare. Jag skickar mentalt uppåttjack. Mer träning!

2008-04-03 @ 17:00:51
Postat av: Jola

Joda nog har vi känt varandra länge. Det är skönt att det bara skiljer ett år mellan oss och du har liksom alltid varit där. Du är helt underbar syrran.
Cyckla cyckla klapp klapp klapp
Fodofodo kidokart
Lav jo to def.

2008-04-04 @ 02:43:33
Postat av: Emman

Mr_Jim: *suger i mig mentalt uppåttjack* Idag är en bättre dag. Jag städar och fejar. Har till och med börjat packa lite. Synd att du inte kunde vara med ikväll. Men nån annan kväll kanske?

Jola: Haha...hell yeah!! Cykla tror jag det stavas dock =P

2008-04-04 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0