Dansar i otakt

Här sitter jag med en jävla massa mat i magen. Det blev spontanshopping på stan med mor och bror och en bror till och hans fästmö för de hittade vi inne på en affär så vi tog med dom. Jag blev halsduksvansinne och började bara spana på sådana. Jag köpte även. Pengarna flög. Mest spenderade jag på bolaget för jag blev så innåthelvette sugen på GH och RB och öl. Det jag är sugen på brukar jag i regel fixa så jag ska jobba på det. Nästa gång jag blir rik SKAAA jag handla tv spel. Jag vill ha allt och lite till. Förstå vad EXP jag skull få om hela bokhyllan skulle vara proppad av PS, PSP, GC, X-BOX, X-BOX 360, och andra förkortningar as well. Helvete vad jag skulle få ligga. Jag skulle aldrig få kliva upp...hmm..genast slår det mig vilka enorma nackdelar som följer med denna utopi. Jag får dra ner persiennerna och spela i smyg utan att säga till NÅN att jag har spel...ja jag ska inte berätta för en själ förutom de som läser på internet. Det kan inte vara många....alls.
Yuck. Jag luktar surt idag och borde verkligen vara extramt jäval mycket mer produktiv än vad jag är just nu. Prova kläder, palnera för imorgon då det faktiskt är nyår, tvätta mig och handla något som man kan äta på....såsåom kaffe. Jag köpte en fulltårta igår men den smakade jävligt dåligt. Jag försökte både ge bort den och glömma den men det gick åt satan så nu ligger den här på bänken i köket och svär åt mig.
Såja. Koffein och knark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0