Jag är söt

Det är vetenskapligen bevisat nu för det var någon som sa det. Egentligen är det väl allt som behövs för att det ska vara sant. Jag anser det strängeligen. I övrigt sitter jag coh putsar min gloria idag (igen?) för jag ställde upp för polare igår när hon kände sig strandsatt. Me to the rescue. Nu saknas det bara en snygg dräkt i lycra eller...spandex eller..vad är det stålmannen och läderlappen (hahah by the way) syr upp sina dräkter i? Jag är smart och tror på spandex men läderlappen (haha igen) har stoppat in plåtar under sin så att ha blir lite tuffare. Stålmannen behöver inte det för han är från en annan planet..som hette...något...pappan hans hette...Jor-El(?) och gav honom superkrafter som stål. Stål är världens hårdaste material. Det är därför man gör svärd av det. Men jävlar. Ja måste ju gå till jobbet nu. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Jewel

Krypton ditt nöt ;) Toodles

2008-12-20 @ 18:18:19
Postat av: Emman

AH.....så varejah. Hej på dig bror. Nu har jag jullov. Hejja jag! Weehoo!!

2008-12-21 @ 17:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0