yog sogoth

Nja...jag vet ju inte egentligen hur det stavas men det skiter jag i nu. Istället ska jag berätta om hur snäll den iskalle hårdrockaren var igår. Först tog hon en hurtig promenad för att få lite dagsljus och frisk luft. Det gav mig spring i benen. MÅlet var att fara ner på stan och inhandla glödlampor. Utan sådana blir ett hem rätt så mörkt och det är dåligt när man ska lägga pussel och annat livsavgörande. Så..mot El-Kedjan I went. Jävlar vad mycket fina ljust de hade. Näst efter blomsteraffären är nog den min favorit. Undra vilken utbildning man ska ha för att jobba i lampaffären?
Jag hade även en andra agenda och det var en kjol jag tänkt ut i skallen. Inte så avancerad utan snarare tvärtom. Svart, tajt som fan och kort. Jag fann den till sist. Hittade även en julklapp till mamma. Perfekt eftersom de ska kosta 100 spänn. Det har vi bestämt. Jag har hittat åt bröderna också men inte betalat dem än. Ja..just det...jag var ju snäll också. Letade så smått en klänning att ha vid nyårsfesten och den hann börja skymma ute. Då ser jag en tant som gör en feting vurpa med sparkcyckeln mitt på vasaplan. Jag och en snäll kille hjälper henne upp. Samlar ihop hennes tillhörigheter. Det absolut sötaste var när killen lyfte upp henne på fötter igen och insisterade på att hon inte var tung. Tanten fnittrade och rodnade vid hans ord. Vad lite det behövs ibland. När jag steg av bussen här hemma kutade det en unge över vägen och tänkte inte alls på att det kom bilar. Han var så där tankspridd som bara barn kan vara ibland så jag vrålade åt honom att akta sig. Idag fortsätter min gloria att växa då jag ställde väckaren för besök från kompis som skulle låna symaskin. Tre timmar tog det och vi mäste fortsätta imorgon men roligt hade vi.
Nu ska jag snart ta en skön promenad till jobbet och göra lite nytta där och imorgon gör jag ett tredje försök på simning.

Såja. Det var en coola tuffa mördarhårdrockarens liv de senaste dagarna det. Hahah...

Kommentarer
Postat av: john

Yog Sothoth

http://en.wikipedia.org/wiki/Yog-Sothoth

Hazred/yogsothoth.jpg" rel="nofollow">http://i254.photobucket.com/albums/hh110/AbdullahHazred/yogsothoth.jpg

2008-12-03 @ 17:20:20
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

JOhn: Thanks..fast den ena länken funkade inte. Då jag klickade på den flög strömmen i halva min lägenhet. Det kan också ha något att göra med propparna i hallen men...mer troligt klickandet på just länken då. ja.

2008-12-04 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0