galej

Jag borde fota mer för det fanns så många roliga incidenter som hände i helgen, men nu har jag ju inte gjort det så varför tar jag ens upp det? Först var det spontanfest på mariehem dit jag inte orkade åka buss. Det fick bli taxi istället och då fick jag åka med helgens första partychaffis. Han var så jävla rolig. Fest var helt ok även om alla satt i köket och pratade hela kvällen för ingen orkade fara ut. Hem, sova vakna obakis. Det är fan en bravad. Sen var det dags igen på lördagen. Fest med hårdrocksdräggen och premiär(för mig) på coverclub. Det stället kommer jag att gilla. Fuldans med bröderna till sånger såsom 18 and life to go, you give love a bad name och så vidare. Inne på coverclub fanns det ett rum som var avsett för karaoke. Dit gick folk upp frivilligt och skrålade i mikrofoner mer eller mindre dåligt. Själv satt jag smart nog kvar i stolen och vägrade flytta mig. Enda gången jag lättade var då någon välte bordet så att min drink hamnade i mitt knä. Jag såg ut som en inkontinensoffer men orkade inte göra något åt det. Sen var jag duktigast och fyllekäkade inte pizza. Det fick bli mackor när jag kom hem istället. Sweet! Totalt jävla obakis idag och duktig som en gnu. Gör matlådor och känner mig vuxen. Så går det då man träffar många roliga människor i flera timmar. Hjärnan måste bearbeta alla intryck. Sen tittade Lars förbi och sa att jag såg risig ut (eller sa han trött?) och visade roligt klipp på youtube. Nu borde jag vara ultimat duktig och ta en promenad, men det tar emot en smula. Jag kanske gör det om jag inte skiter i det. Ni kommer aldrig någonsin att få veta vilket beslut jag tog heller. Mouahahaha!!!! Imorgon är det måndag. Hoppas alla har ångest. Härå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0